بررسی قیمت مسکن در ۱۱ امین روز از دی ماه سال جاری حاکی از آن است که واحدی با مساحت ۴۱ متر در جوادیه تهران، ۱۵۷ میلیون تومان ارزش گذاری شده است و قیمت اعلام شده برای واحدی ۱۵۶ متری در پاتریس لومومبا ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان بوده است.

بر اساس آمار های ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات کشور، واحدی با ۴۹ متر مساحت با ۳۰ سال عمر بنا واقع در دبستان، ۳۰۳ میلیون تومان خرید و فروش شده است.

برای تهیه واحدی ۵۱ متری با ۴ سال عمر بنا در محله آپادانا واقع در منطقه ۵ تهران، نیاز به پرداخت ۶۲۲ میلیون تومان پول است ضمن این که خریداری آپارتمانی ۱۷ ساله با ۷۲ متر مساحت در ساعی با کنار گذاشتن ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه امکان پذیر می باشد. خرید واحدی ۱۲۰ متری در سعادت آباد که ۱۲ سال از ساختش می گذرد به ازای یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان میسر می باشد.

واحدی به مساحت ۷۶ متر مربع و ۶ ساله واقع در آلستوم را می توان به ازای ۸۹۰ میلیون تومان خریداری کرد و برای تهیه آپارتمانی ۳۸ متری که عمر بنای آن ۱۱۰ سال اعلام شده است در شمس آباد تهران پرداخت ۴۱۰ میلیون تومان پول لازم است. با ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پول می توان در شهرک نفت واحدی ۹۲ متری را خریداری نمود ضمن این که برای خرید آپارتمانی ۱۲ ساله که مساحت تعریف شده برای آن ۱۵۶ متر می باشد در پاتریس لومومبا، ۲میلیارد و ۲۰ میلیون تومان هزینه نیاز است. با پرداخت ۱۵۷ میلیون تومان می توان واحدی ۱۷ ساله با مساحت ۴۱ متر را در جوادیه خریداری نمود.

قیمت فروش واحدی ۶ ساله با ۴۹ متر مساحت در محله آهنگ تهران ۳۳۷ میلیون تومان اعلام شده است.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز