علی نبیان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ضمن اشاره به این که واحد های مسکونی مهر سرپل ذهاب در دست مقاوم سازی قرار دارند اظهار داشت: ۹۰ درصد از این واحد ها کاملا مقاوم سازی شده اند و فرآیند بازسازی آن ها به پایان رسیده است. وی این طور ادامه داد: فرآیند نازک کاری و نماسازی واحد ها کماکان در دست اجراست و با تلاش های شبانه روزی انتظار می رود به زودی به نقطه پایان برسد.

علی نبیان ضمن حضور در مناطق زلزله دیده سال گذشته در استان کرمانشاه، از پروژه های مسکن مهر این مناطق بازدید کرد  و ضمن تأکید بر این که واحد ها را می بایست بر اساس استاندارد ها و اصول تدوین شده مورد بازسازی و بهسازی قرار داد اظهار داشت: لازم است فرآیند مقاوم سازی با سرعت بیشتری دنبال شود تا واحد ها در اسرع وقت در اختیار خانواده ها قرار بگیرند تا به زودی بتوانند در این واحد ها ساکن شوند. به گفته این مقام مسئول یکی از مهم ترین فاکتور هایی که می تواند بر سرعت اتمام پروژه ها تأثیر بگذارد، منابع مالی است و چنانچه منابع مالی مورد نیاز تأمین گردند فرآیند مقاوم سازی در سریع ترین زمان به پایان خواهد رسید.

ایشان اتمام پروژه ها را حاصل تلاش و مشارکت های همه جانبه سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین بنیاد مسکن اعلام کردند و تصریح نمودند: بر اساس تفاهم نامه های امضا شده، هزینه مورد نیاز برای پیشبرد این پروژه ها توسط بنیاد مسکن و سازمان ملی زمین و مسکن تأمین خواهد شد، به این واسطه هزینه تقسیم می شود و اتمام پروژه با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

عبدالله بهادری به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مسعود شریفی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی، فردین شاکری به عنوان مدیرکل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه ای سازمان ملی زمین و مسکن، همراه با نبیان در این سفر حضور یافتند.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز