آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، عنوان کرد: مسکن های خیرساز بایستی توسط شهرداری مشهد به افراد فاقد مسکن واگذار شود.

آیت الله علم الهدی ضمن شرکت در مراسم مربوط به آغاز مراحل اجرایی احداث مجتمع ۲ هزار و ۱۲۹۰ واحدی زندگی اذعان نمود: این تلاش ها در راستای تأمین مسکن به عنوان یکی از مهم ترین نیاز های اقشار کم درآمد جامعه صورت گرفته که بانی چنین عمل خیری این شرکت بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی این طور صحبت هایش را ادامه داد: تعداد واحد های مسکونی این مجتمع به ۲ هزار واحد می رسد که برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه در نظر گرفته شده اند. وی ادامه داد بخشی از این واحد ها در اختیار شهرداری و همچنین اقشار ضعیف جامعه قرار می گیرد. آیت الله علم الهدی تصریح کرد: این اقشار ضعیف جامعه عموما در محله های پرت و نامناسب زندگی می کنند و یا واحد هایی آن ها از نظر امنیتی و استحکامی قابل قبول و راضی کننده نیست.

ایشان در ادامه با تأکید بر این که ساخت چنین واحد هایی به دستان شهرداری رقم خورده است اظهار داشت: عملکرد شهرداری در این زمینه ستودنی و تحسین برانگیز است. آیت الله علم الهدی، افزود: ساخت این واحد های مسکونی جهت تحقق دو امر صورت خواهد گرفت که نخست تأمین مسکن برای افراد و اقشار کم درآمد می باشد ضمن این که به ساخت و آباد سازی حاشیه های شهر کمک شایانی می نماید. وی این طور ادامه داد: شورای شهر و شهرداری هر دو در این امیر دخیلند و مشارکت های لازم را به عمل می آورند.

ایشان در ادامه صحبت هایشان از سرمایه گذاران این پروژه نیز کمال تشکر را به عمل آوردند و اظهار داشتند: از ۲ هزار واحدی که برای این مجتمع تعریف شده، سهم شهرداری به ۴۰۰ واحد می رسد. وی ادامه داد: هزار و ۶۰۰ واحد باقی مانده توسط خیرین تولید خواهد شد که در اختیار افراد ضعیف و اقشار کم درآمد جامعه قرار خواهد گرفت. در واقع بخش اعظمی از این واحد ها به حاشیه نشینان شهر تعلق می گیرد که می توان این اقدام را به عنوان اقدامی شایسته و تحسین برانگیز معرفی نمود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: هر آن چه در این دنیا به عنوان کار خیر انجام می شود در سرای آخرت نجات بخش خواهد بود و به واسطه تلاش های شهرداری و شورای شهر است که این عمل محقق می گردد.

  • منبع خبر : تی نیوز