مشاوره حقوقی ملکی

مشاوره حقوقی ملکی با وکیل مجرب و کارآزموده در امور املاک می‌تواند تضمین کننده صحت قراردادهای ملکی باشد. دریافت خدمات مشاوره حقوقی ملکی تنها به مواردی که طرفین قرارداد دچار مشکل می‌شوند محدود نمی‌گردد بلکه قبل از تنظیم قرارداد و امضای آن مشورت با وکیل می‌تواند از بسیاری از مشکلات احتمالی که ممکن است در آینده به وجود آید جلوگیری نماید.

فرض کنید که شما خریدار یک واحد مسکونی بوده و پس از بازدید از ملک و توافق با فروشنده بر سر قیمت و سایر موارد قرار ملاقاتی برای تنظیم مبایعه‌نامه و عقد قرارداد در دفتر مشاور املاک می‌کنید. در این مرحله چنانچه به اندازه کافی با موارد حقوقی و قوانین مدنی مربوط به خرید و فروش املاک و همچنین حقوق خود به عنوان خریدار آگاهی نداشته باشید ممکن است که با خواندن مبایعه‌نامه متوجه فقدان برخی موارد حقوقی نشده و یا حتی ابهامی در برخی بندهای مبایعه‌نامه داشته باشید.

در اینگونه موارد مشاوره حقوقی املاک می تواند راهگشای شما باشد. حتی اگر آشنایی با مفاد حقوقی قرارداد خرید و فروش املاک نیز داشته باشید مشاوره حقوقی ملکی برای شما خالی از فایده نخواهد بود. حال به معرفی انواع خدمات مشاوره حقوقی املاک که توسط وکلای ملکی قابل ارائه است به شرح ذیل می‌پردازیم.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی در ملکانا 1

خدمات مشاوره حقوقی ملکی

خدمات مشاوره حقوقی ملکی به مواردی بر می‌گردد که فرد به قوانین حقوقی ملکی آشنا نبوده و یا بر اثر سهل انگاری موجب ایجاد مشکلاتی در فرآیند خرید و فروش املاک و سایر موارد مشابه گردیده است. طیف بسیار متنوعی از خدمات مشاوره حقوقی املاک توسط وکلای ملکی به مشتریان ارائه می‌گردد.

از مهمترین و شایع‌ترین موارد می‌توان به خدمات مشاوره حقوقی ملکی به شرح ذیل اشاره نمود:

  • طرح دعوی خلع ید: در این نوع دعوی مالک از تصرف غیر قانونی ملک شکایت می‌کند. معمولا شخص متصرف ابتدا بطور قانونی ملک را در اختیار گرفته ولی پس از اتمام مدت قرارداد و یا فسخ قرارداد ملک را تخلیه نمی‌کند. در این موارد خدمات مشاوره حقوقی ملکی منوط با اثبات مالکیت مالک است.

  • طرح دعوی الزام به تنظیم سند رسمی: انتقال ملک تنها در صورت وجود سند رسمی امکان‌پذیر است. در واقع مبایعه‌نامه یک سند عادی محسوب شده و ارزش قانونی ندارد. در بسیاری موارد فروشنده از انتقال سند رسمی به خریدار به دلایل مختلف سرباز می‌زند. خدمات مشاوره حقوقی ملکی در این مورد منوط به وادار نمودن فروشنده به تنظیم و انتقال سند است.

  • طرح دعوی تحویل مورد معامله: فروشنده موظف است بعد از فروش ملک آن را به خریدار تحویل دهد اما در برخی موارد از تحویل ملک پس از معامله خودداری می‌نماید. طرح دعوی تحویل ملک فروشنده را وادار به تحویل ملک به خریدار می‌نماید.

سایر انواع دعاوی ملکی رایج شامل رفع تصرف عدوانی، فروش ملک مشاع، دعوی تخلیه ملک، دعوی رفع مزاحمت، الزام به فک رهن، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی، ابطال و فسخ قرارداد، دعاوی مربوط به مطالبه سرقفلی و تخلیه اماکن تجاری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. با مشاوره حقوقی ملکی می‌توان در خصوص کلیه موارد فوق نسبت به طرح دعاوی ملکی اقدام نمود.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی در ملکانا 1

خدمات مشاوره حقوقی ملکی ملکانا

انواع خدمات مشاوره حقوقی ملکی ملکانا توسط وکلای مجرب و باتجربه در امور املاک و معاملات ملکی ارائه میشود. چنانچه در هر مرحله از معامله دچار مشکل شدید و یا اینکه تصمیم به انجام معامله‌ای در زمینه املاک دارید می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی ملکی وکلای ملکانا بهره‌مند شوید.

شما این امکان را دارید که تنها جهت انجام مشاوره حقوقی املاک با وکلای ملکانا ارتباط گرفته و یا طرح دعاوی و شکایت را نیز می‌توانید از طریق وکلای ملکانا به انجام برسانید. وکلای حقوقی ملکی در ملکانا در کمترین زمان ممکن به شما در رفع مشکل پیش آمده کمک خواهند نمود.

تیم حرفه‌ای و متخصص حقوقی ملکانا با سال‌ها تجربه در امور ملکی به تمام جزئیات و مشکلات معاملات املاک و سایر امور مربوط به املاک اشراف داشته و راهنمای خوب و با اطمینان جهت رفع مشکلات موجود محسوب می‌شوند از اینرو با تماس با تیم وکلای مجرب ملکانا جهت مشاوره حقوقی ملکی از منافع خود حفاظت نمائید.

مزایای خدمات مشاوره حقوقی ملکی ملکانا

از جمله مزایای خدمات مشاوره حقوقی ملکی ملکانا وجود افراد مجرب، با تجربه و متخصص در امور ملکی بوده که با دانش کافی از قوانین حقوقی بهترین گزینه ممکن جهت مشاوره حقوقی ملکی برای شما بشمار می‌روند.

همچنین انواع اخبار، قوانین مدنی و حقوقی موجود در مورد املاک، قوانین مالک و مستاجر، قوانین مربوط به خرید و فروش و پیش فروش واحدهای مسکونی و بسیاری موارد حقوقی دیگر در سایت تخصصی املاک ملکانا در دسترس شماست. ملکانا به عنوان مرجع تخصصی و رسمی املاک و مستغلات و با ارائه انواع خدمات مشاوره حقوقی ملکی یک سایت مرجع و قابل اعتماد در زمینه املاک محسوب می‌شود.