وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی متخصص در امور حقوقی و املاک راهگشای خوبی در مواقع بروز مشکل در خرید و فروش املاک بشمار می‌رود. وکیل دعاوی ملکی فردی است که آگاهی کافی به مسائل حقوقی و قوانین موجود در ایران داشته و از طرفی اشراف کامل به مسائل، جزئیات و امور مربوط به معاملات املاک دارد.

بدیهی است که چنین فردی دارای صلاحیت کافی برای دادن مشاوره حقوقی به افراد و همچنین طرح دعاوی ملکی در صورت بروز مشکل می‌باشد. چنانچه به آمار پرونده‌های قضایی مربوط به املاک و مستغلات در مراجع قضایی نگاهی داشته باشیم متوجه می‌شویم که درصد زیادی از این پرونده‌ها مربوط به املاک بوده که بیشتر آن ناشی از عدم اطلاع طرفین قرارداد به قوانین و مقررات حقوقی بر می‌گردد.

با توجه به موارد فوق مشورت با وکیل دعاوی ملکی در مواقع بروز مشکل و همچنین قبل از اقدام به معامله موجب جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده می‌گردد. وکیل ملکی با آگاهی از کلیه قوانین و موارد مرتبط به عنوان یک راهنمای مطمئن موجب حفاظت از اموال شما شده و امنیت قرارداد و معامله را تضمین می‌نماید. حال به معرفی مشخصات یک وکیل دعاوی ملکی خوب به شرح ذیل می‌پردازیم.

مشاوره وکیل متخصص دعاوی ملکی 2

خصوصیات وکیل دعاوی ملکی موفق

خصوصیات وکیل دعاوی ملکی موفق به دو بخش تقسیم می‌گردد. یک مشاور و وکیل ملکی موفق کسی است که در نقش وکیل دارای تمام توانایی‌ها، دانش و اطلاعات یک وکیل را داشته باشد. چنین شخصی به تمام موارد حقوقی و قوانین جاری اشراف داشته و می‌تواند در مواقع لزوم اقدام به طرح دعاوی نماید.

استفاده از قوانین، بندها و تبصره‌های موجود و توانایی استناد به آن‌ها جهت اثبات حق و حقوق موکل از جمله خصوصیات یک وکیل دعاوی ملکی موفق است. چنین فردی برای هر مشکلی با توجه به قوانین حقوقی راه حلی یافته و تمام توان خود را در احقاق حق موکل خود به کار می‌بندد. از طرفی یک وکیل ملکی موفق علاوه بر وکیل بودن باید تخصص لازم در امور ملکی را نیز داشته باشد.

همانطور که می‌دانید خرید و فروش املاک و معاملات املاک کاری پیچیده و حساس بوده که کوچکترین اشتباه و یا سهل انگاری موجبات ضرر و زیان مالی برای طرفین قرارداد می‌شود. با عنایت به این مهم وکیل ملکی علاوه بر دانش حقوقی باید به تمام امورد ملکی، قراردادها، مفاد و تبصره‌های مبایعه‌نامه و قرارداد، قوانین مالک و مستاجر، قوانین مدنی در خرید و فروش مسکن و سایر موارد نظیر آن آگاهی کافی داشته باشد.

چنین فردی یک وکیل دعاوی ملکی ایده‌آل محسوب شده و شایستگی مشاوره و انجام دعاوی ملکی شما را دارد. با توجه به توصیف ضرورت استفاده از وکیل دعاوی ملکی و خصوصیات یک وکیل ملکی موفق، حال به معرفی یک مشاور املاک معتبر با تیم وکلای ملکی موفق می‌پردازیم.

مشاوره وکیل دعاوی ملکی در ملکانا

مشاوره وکیل دعاوی ملکی در ملکانا یکی از امکانات مشاور املاک ملکانا برای مشتریان است. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره از تیم وکلای ملکی مجرب ملکانا دارید می‌توان طی تماس با تیم حقوقی ملکانا نسبت به طرح مشکل خود و دریافت مشاوره حقوقی اقدام نمائید.

تمام افرادی که به عنوان وکیل دعاوی ملکی در تیم وکلای ملکانا هستند از با تجربه ترین و مجرب‌ترین افراد در زمینه کاری خود بوده و بهترین راه حل و اقدام برای رفع مشکل شما را پیشنهاد می‌نمایند.

انجام مشاوره وکیل دعاوی ملکی در ملکانا در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفته و شما را در ادامه مسیر راهنمایی می‌نمایند. همچنین با مراجعه به وب‌سایت ملکانا می‌توانید سوالات و مسائل خود را با تیم کارشناسان مجرب ملکی در میان گذاشته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمائید.

ملکانا به عنوان سایت تخصصی املاک و بزرگترین مرکز املاک کشور آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و مشاوره ملکی به مشتریان و مراجعه کنندگان است. با تماس با تیم وکلای ملکی ملکانا از صحت قرارداد و انجام یک معامله بدون ریسک اطمینان حاصل نمائید. حال با معرفی انواع خدمات قابل ارائه توسط وکیل دعاوی ملکی مقاله را ادامه می‌دهیم.

مشاوره وکیل متخصص دعاوی ملکی 1

خدمات وکیل دعاوی ملکی

انواع خدمات وکیل دعاوی ملکی به دو نوع تقسیم‌بندی می‌گردد. اول خدمات مشاوره حقوقی به موکل قبل از عقد قرارداد و حین تنظیم قرارداد جهت جلوگیری از هرگونه مشکلات احتمالی در آینده و دوم ارائه خدمات حقوقی مانند طرح و اقامه دعوی جهت مشکلات و یا کلاه‌برداری و خسارات پیش آمده. از اینرو چنانچه قبل و یا بعد از عقد قرارداد و در موقع بروز مشکل خواهان استفاده از خدمات وکیل دعاوی ملکی هستید می‌توانید با مشورت وکیل اقدام به طرح دعوی نمائید.

انواع طرح اقامه دعوی مانند اثبات مالکیت، خلع ید، تصرف عدوانی، الزام به تنظیم سند، الزام به صورت مجلس تفکیکی، مسائل مربوط به اماکن تجاری و مطالبه سرقفلی، رفع تصرف و بسیاری موارد دیگر در حوزه املاک و مستغلات توسط وکیل دعاوی ملکی قابل پیگیری و اقامه دعوی است.