احمد اصغر مهرآبادی به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر عنوان کرد: پرونده این پروژه در سال آینده بسته می شود و تمام واحد های مسکونی مهر در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

اصغری مهرآبادی ضمن حضور در شورای مسکن استان سمنان، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی تکمیل واحد های مسکونی مهر را در اولویت قرار داده که سرکشی مداوم استان ها و بررسی روند پیشرفت پروژه مسکن مهر گواهی بر این ادعاست.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص وضعیت واحد های مسکونی مهر در استان سمنان سخن گفت و تشریح نمود: واحد های بلامعارض در این استان روند تکملیشان به نقطه پایان رسیده و تعداد واحد هایی که در دست ساخت و احداث قرار دارند ۳۵۰ واحد برآورد شده است. به گفته اصغری مهرآبادی بر اساس پیش بینی های صورت گرفته انتظار می رود ساخت این واحد ها تا انتهای سال جاری به پایان برسد و واحد ها آماده واگذاری شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی این طور صحبت هایش را ادامه داد: واحد های باقی مانده با مشکلات قضایی دست به گریبانند ضمن این که تعدادی از آن ها فاقد متقاضی می باشند. اصغری مهرآبادی تصریح کرد: بخشی از واحد های بدون متقاضی را در اختیار کمیته امداد قرار داده ایم تا مورد استفاده مددجویان و نیازمندان قرار بگیرد.

وی با بیان این که روند تکمیل واحد های مسکونی مهر در سمنان مطلوب و رضایت بخش بوده است اظهار داشت: واحد های بلامعارض تا انتهای سال جاری فرآیند ساختشان به پایان خواهد رسید.

علیرضا آشناگر که به عنوان استاندار سمنان مشغول به فعالیت می باشد، از مشکلات واحد های نیمه تمام مسکن مهر در این استان سخن گفت و تصریح نمود: اولویت با واحد های نیمه تمام و واحد هایی با پیشرفت فیزیکی زیاد است.

آقای دهقان به عنوان سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، وضعیت پروژه مسکن مهر در این استان را جزئی تر تشریح نمود و این طور گفت: با اختصاص بودجه ۱۴۰ میلیارد ریالی، تاکنون ۱۱ باب مدرسه در سایت های مسکن مهر احداث شده ضمن این که ۱۳ باب مسجد به مرحله ساخت رسیده است. وی از ساخت ۵ باب کلانتری در سایت مسکن مهر با در نظر گرفتن اعتبار ۲۳ میلیارد ریالی خبر داد.

  • منبع خبر : برنا نیوز