املاک تهران

اطلاعات املاک تهران و سایر شهرهای ایران را می‌توانید در وب سایت ملکانا جستجو نمائید. ملکانا به عنوان مرکز تخصصی املاک در تهران و با دارا بودن مجموعه کامل و جامع از انواع املاک، آپارتمان و واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، زمین، ویلا و غیره گزینه‌های متعددی را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر دارای واحد مسکونی بوده و قصد فروش آن را دارید، چنانچه تصمیم به خرید املاک دارید و یا به عنوان مستاجر نیاز به رهن و اجاره واحد مسکونی، اداری و تجاری در کلیه نقاط تهران و شهرستان‌ها دارید وب سایت ملکانا بهترین راهنمای شما در خرید و یا اجاره املاک بشمار می‌رود.

ملکانا تعداد زیادی گزینه‌های مناسب پیش روی شما قرار داده که با توجه به بودجه، نیاز و سلیقه خود می‌توانید اقدام به انتخاب بهترین گزینه ممکن نمائید. بهترین و مناسب‌ترین املاک تهران و شهرستان‌ها را از طریق ملکانا جستجو و انتخاب نمائید.

چنانچه نیاز به انتخاب واحدهای بزرگ متراژ، کوچک متراژ، نوساز و یا چندین سال ساخت، در مناطق مختلف تهران هستید می‌توانید با مراجعه به وب سایت ملکانا ملک مناسب خود را جستجو و انتخاب کنید. ملکانا با ارائه انواع خدمات ملکی به مشتریان و بهره گیری از کارشناسان مجرب ملکی و تحت مشاوره تیم وکلای جوان و متبحر همراه شما در کلیه مراحل و امور ملکی است. حال با تشریح نحوه استفاده از وب سایت ملکانا مطلب را ادامه می‌دهیم.

sals house pic 2

خرید و فروش املاک تهران

خرید و فروش املاک تهران و ایران از طریق وب سایت ملکانا به سهولت انجام می‌پذیرد. ملکانا با ارائه انواع خدمات ملکی به مشتریان موجبات رضایت آنان را فراهم نموده است. چنانچه قصد فروش ملک خود را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت ملکانا اقدام به ثبت مشخصات ملک مورد نظر نمائید.

پس از اتمام ثبت مشخصات ملک و شماره تماس، کارشناسان ملکی با شما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی و همچنین هماهنگی برای گرفتن عکس از ملک را با شما انجام می دهند. امکان مشاهده تصاویر املاک از جمله امکانات منحصر بفرد ملکانا بشمار می‌رود. لازم بذکر است که هماهنگی و گرفتن تصاویر ملک رایگان بوده و فروشنده نیازی به پرداخت وجه ندارد.

همچنین چنانچه از قیمت ملک خود اطلاع دقیقی ندارید جهت پیشنهاد قیمت فروش ملک این امکان وجود دارد که درخواست کارشناسی ملک موجود در سایت را تکمیل و در عرض چند دقیقه از قیمت کارشناسی ملک خود آگاه شوید.

انواع املاک تهران و شهرستان‌ها را می توانید درخواست کارشناسی قیمت بدهید. از طرفی اگر به عنوان خریدار به سایت مراجعه می‌کنید می‌توانید از قسمت جستجو اقدام به جستجوی املاک تهران و شهرستان‌ها بر اساس مشخصات مورد نظر خود اقدام نمائید. بعد از یافتن گزینه مناسب و مشاهده تصاویر املاک، چنانچه مورد قبول اولیه شما قرار گرفت با کارشناسان املاک تهران و ایران جهت اقدامات بعدی تماس حاصل نمائید.

رهن و اجاره املاک تهران

رهن و اجاره املاک تهران از طریق وب سایت و دفتر مشاور املاک ملکانا شما را با فایل‌ها و املاک متعددی روبرو می‌کند. در وب سایت ملکانا بر حسب منطقه شهرداری تهران شما تعداد فایل‌های موجود جهت رهن و اجاره را مشاهده می‌نمائید. همچنین در قسمت راست صفحه و منوی جستجو امکان جستجوی املاک تهران و سایر شهرهای ایران را خواهید داشت.

شما می‌توانید بر اساس قیمت‌های اجاره مناسب و یا پیشنهادی و سایر اطلاعات مانند متراژ، تعداد اتاق، محله، نوساز و چند سال ساخت، آپارتمان و یا خانه و بسیاری موارد دیگر ملک مورد نظر را جستجو نمائید. پس از دیدن فهرست املاک تهران و مشاهده تصاویر ملک مربوطه چنانچه گزینه مناسب خود را پیدا نمودید می‌توانید طی تماس با کارشناسان مجرب ملکی مستقر در ملکانا تقاضای دریافت اطلاعات بیشتر، بازدید حضوری، جلسه با موجر و عقد قرارداد کنید.

بایگانی املاک تهران و سایر شهرهای ایران در ملکانا یکی از بزرگترین، جامع‌ترین و بروزترین موارد موجود در ایران بوده و موارد زیادی پیش روی شما قرار می‌دهد. خرید و یا اجاره املاک تهران از ملکانا علاوه بر بهره مندی از امکانات متنوع ملکانا و کارشناسان مجرب ملکی و تیم وکلای جوان و با انگیزه دارای مزایای است که به شرح ذیل تشریح می‌گردد.

مزایای خرید املاک تهران از ملکانا

از جمله مزایای خرید املاک تهران از ملکانا علاوه بر بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در وب سایت و مشاوره کارشناسان ملکی و تیم وکلای حقوقی می‌توان به امکان برخورداری از تخفیف کمیسیون خرید ملک تا میزان ۹۰ درصد مبلغ محاسبه شده اشاره نمود. همچنین شما می‌توانید جهت اطلاع از میزان کمیسیون تعلق گرفته به املاک مورد معامله از قسمت محاسبه کمیسیون از آن اطلاع یابید.

جایزه ویژه ملکانا نیز علاوه بر برخورداری از تخفیف کمیسیون یک دستگاه خودروی پورشه بوده که پس از قرعه‌کشی به خریدار خوش شانس تعلق می‌گیرد. انواع اخبار و اطلاعات در مورد بازار مسکن، معاملات املاک تهران و شهرستان‌ها و قیمت مسکن را نیز می‌توانید از طریق وبلاگ ملکانا مطالعه نمائید.