مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرد: کابل های فشار قوی پرند به زیرزمین منتقل شده اند. وی در ادامه از دلالان و سوداگران بازار مسکن سخن به میان آورد و ضمن اشاره به این که همکاری و مشارکت با پلیس فتا در روز های آتی رقم خواهد خورد اظهار داشت: به واسطه این امر با این افراد برخورد جدی خواهیم کرد و دست آن ها را از این بازار کوتاه خواهیم نمود.

وی با اشاره به این که متوسط رشد جمعیت در شهر پرند در یکسال ۲۲ تا ۲۶ درصد اعلام شده است اذعان نمود: مطابق با آن چه در برنامه جمعیتی این شهر آمده است، پرند قابلیت پذیرش ۴۸۳ نفر جمعیت دارد که بر این اساس، همین تعداد مسکن نیز در این شهر ساخته و احداث شده است.

وطن خواهی ضمن اشاره به این که ساخت و تکمیل واحد های مسکونی پرند در سال آینده تمام خواهد شد اظهار داشت: در قسمت مربوط به خدمات دهی مشکلاتی همچون نارسایی عمومی مشاهده گردید که حل این مشکلات در دست اجرا قرار دارد.

ایشان این طور صحبت هایشان را ادامه دادند: چنانچه تا انتهای سال جاری، دستگاه های خدمات رسان همکاری ها و مشارکت های همه جانبه را به عمل آورند آنگاه شاهد تحویل ۱۳ هزار مسکن مهر پرند تا روز های پایانی سال جدید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید عنوان کرد: از دیگر برنامه هایی که در نظر داریم آن را پیاده سازی نماییم انتقال کابل های فشار قوی پرند به زیرزمین است که مشکلاتی بر سر راه این طرح وجود دارد همچون تغییر نرخ ارز مشارکت.

ایشان با بیان این که فعالیت و عملکرد دلالان و سوداگران در این بازار مورد پیگیری و بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: با مشارکت های پلیس فتا و همکاری های همه جانبه متقاضیان مسکن مهر خواهیم توانست دست این دلالان و سوداگران را از بازار مسکن کوتاه سازیم و حضور آن ها را کمرنگ نماییم که هماهنگی هایی در این خصوص با پلیس فتا انجام شده است.

وی اذعان نمود: دلالان و سوداگران به دنبال این هستند که مردم و متقاضیان مصرفی را از این بازار دلسرد نمایند و درصددند این واحد ها را با قیمت های ارزان خریداری کنند و پس از مدتی با قیمت های گران تر به متقاضیان بفروشند و بدین واسطه نیز سود کلانی را به دست آورند.

ایشان با بیان این که عملکرد سوداگران در بازار مسکن به صورت شبکه ای است اظهار داشت: از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کرده ایم که بهتر است تمام نقل و انتقالات این حوزه با همکاری و هماهنگی کارگزاری های مسکن انجام گیرد.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز