مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که تعدادی از متقاضیان از مسکن مهر پردیس جامانده اند اذعان نمود: برای این افراد واحد های مسکونی جدید احداث خواهد شد و در این راستا تصمیم داریم در فاز ۸ احداث ۴ هزار مسکن را اجرایی و عملیاتی نماییم. وی این طور ادامه داد: در فاز ۱۱ پردیس با ورود ۳۶ دستگاه موتور گیربکس، مشکلات مربوط به نصب پکیج و رادیاتور مرتفع گردید.

این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: نخستین اولویتی که به دنبال تحقق و اجرای آن هستیم تکمیل واحد های مسکونی در شهر جدید پردیس می باشد. مهدی هدایت با اشاره به این که در لایحه بودجه سال ۹۸، ردیفی برای واحد های مسکونی مهر در نظر گرفته شده است اظهار داشت: با این اوصاف می توان به اقدامات و عملکرد های مثبت در سال آینده دلخوش بود ضمن این که ردیفی برای متروی شهر جدید پردیس در نظر گرفته شده است.

هدایت در ادامه با اشاره به این که تعدادی از متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید پردیس به زعم این که برای دریافت مسکن مهر پریس نام نویسی کرده بودند و هزینه تعیین شده را پرداخت نموده بودند اما قادر به دریافت واحد هایشان نشدند و اذعان می شد از واحد های مسکونی مهر جا مانده اند تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است ظرفیت های مورد نیاز برای ساخت و احداث ۴ هزار مسکن در فاز ۸ پردیس در دستور کار قرار بگیرد که به واسطه آن می توان واحد های جدید را در اختیار این افراد قرار داد.

ایشان این طور ادامه دادند: به زعم این که چنین امکانی فراهم بود برای این افراد که به سراغ واحد های مسکونی مهر آماده در هشتگرد و یا پروند و از آن ها استفاده نمایند اما برخی نپذیرفتند و همین امر سبب شد ساخت واحد های جدید در پردیس برای آن ها در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانند خانه ای در محل مورد نظر خود داشته باشند.

مهدی هدایت با بیان این که در خصوص نصبیات این واحد ها هم در پردیس مشکلاتی وجود دارد اظهار داشت: نصب پکیج و رادیاتور در فاز ۱۱ پردیس با مشکلاتی همراه بوده که این مشکلات از میان برداشته شده اند و حل شده اند. وی از ترخیص ۳۶ دستگاه موتور گیربکس از گمرک توسط شرکت کوزو سخن به میان آورد که به واسطه آن مشکلات مربوط به ۱۸ بلوک مرتفع گشته است.

مدیرعامل شهر جدید پردیس این طور صحبت هایش را ادامه داد: چنانچه نصبیات آماده تحویل واحد های مسکونی مهر به نقطه پایان برسند آن ها را به متقاضیان واگذار خواهیم کرد. وی افزود: برخی از متقاضیان اقساط را به صورت ماهانه پرداخت می کردند درحالی که هنوز واحد ها را تحویل نگرفته بودند که با رفع مشکلات مربوط به نصبیات بی تردید این واحد ها را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

ایشان از تلاش های همه جانبه برای تکمیل هر چه سریع تر واحد های مسکونی مهر پردیس سخن به میان آوردند و اذعان نمودند: ما در حال پیگیری و حل مشکلات مربوط به نصبیات می باشیم و نگرانی از این بابت وجود ندارد. به محض حل این مشکلات تحویل واحد ها انجام می شود و متقاضیان می توانند واحد های خود را دریافت نمایند.

  • منبع خبر : شهرخبر