مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در خصوص مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء سخن به میان آورد و اذعان نمود: همکاری با این قرارگاه برای احداث مترو تهیه زیرساخت های لازم، در حال دریافت مجوز های قانونی مورد نیاز است اظهار داشت: توأمان با دهه فجر حدود یک هزار میلیارد تومان قرارداد های مربوط به آماده سازی و مراکز محله تنظیم خواهد شد و به امضا خواهد رسید.

مهدی هدایت با بیان این که مهم ترین اولویتی که در دستور کارشان قرار دارد تکمیل و تحویل واحد های مسکونی مهر است اظهار داشت: با توجه به بودجه هایی که در لایحه بودجه سال ۹۸ برای بخش مسکن در نظر گرفته شده است انتظار می رود در سال آینده شاهد اتفاقات مثبتی باشیم و تغییرات رو به پیشرفتی در حوزه مسکن و ساختمان اتفاق بیفتد.

ایشان بار دیگر تأکید کردند: توأمان با دهه فجر حدود یک هزار میلیارد تومان قرارداد های مربوط به آماده سازی و مراکز محله تنظیم خواهد شد و به امضا خواهد رسید. وی ادامه داد: برای تکمیل واحد های باقی مانده پردیس کسری هایی وجود دارد که این مسئله را از طریق بانک مسکن در حال پیگیری و بررسی هستیم. هدایت افزود: این کسری ها را به میزان قابل توجهی برطرف خواهیم کرد با این هدف که مطالبه به حق متقاضیان را در سال آینده محقق سازیم هر چند تحویل آن ها را در سال ۹۸ نخواهیم توانست اجرایی کنیم چرا که تولید و ساخت و ساز آن ها از اواخر امسال استارت خواهد خورد.

وی با اشاره به این که درصدد هستند از ظرفیت ها و منابع داخلی برای تکمیل واحد های مسکونی مهر استفاده کنند اذعان نمود: تمام ظرفیت ها را به کار خواهیم گرفت تا تکمیل و تحویل این واحد ها را به نقطه پایان برسانیم و تمام کنیم.

مهدی هدایت از برخورد جدی با پیمانکاران سخن به میان آورد و تصریح نمود: پای دادستان پردیس به این مسئله باز شده است که با احضار هشت تولید کننده مسکن مهر، تلاش شده به تخلف های موجود رسیدگی شود. وی ادامه داد: از تعداد پیمانکاران احضار شده، ۵ پیمانکار مجددا دست به فعالیت و عملکرد در این حوزه زده اند ضمن این که طی روز های پیش رو، سه سازنده جای خود را به سازنده های جدید خواهند داد.

وی استفاده از ظرفیت های قرارگاه خاتم الانبیاء را برای ساخت مترو در پردیس و اجرای زیرساخت ها را ضروری خواند و اظهار داشت: این مشارکت ها در مرحله أخذ مجوز های مورد نیاز قرار دارد.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز