خرید آپارتمان در تهران

افزایش قیمت مسکن از ابتدای سال جاری سبب شده است که خرید آپارتمان در تهران به کار سختی تبدیل شود. کاهش حجم معاملات در ۹ ماهه اول سال ۹۷ نیز نشان دهنده همین امر است. با این حال مدتی است که افزایش قیمت مسکن کاهش یافته و می‌توان گفت بازار در حال رسیدن به ثبات نسبی است. به طور کلی همواره مشتریانی برای خرید آپارتمان در تهران وجود دارد اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید زیرا در این مقاله سعی می کنیم گزینه‌های موجود در بازار تهران که قیمتی کمتر از ۵۰۰ میلیون دارند را در مناطق مختلف تهران به شما معرفی کنیم.

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۲

منطقه ۲ تهران یکی از مناطق غربی تهران است که تا شمال غرب تهران امتداد پیدا کرده است. اگر قصد خرید خانه در این منطقه با قیمت زیر ۵۰۰ میلیون تومان را داشته باشید گزینه‌های زیادی برای شما وجود نخواهد داشت. افزایش قیمت‌ها در این منطقه مانند سایر مناطق غربی و شمالی تهران سبب شده است که پیدا کردن آپارتمان زیر ۵۰۰ میلیون تومان کار نسبتاً سختی در این منطقه باشد. با این حال اگر کمی در این منطقه جستجو کنید ممکن است آپارتمان‌های قدیمی با متراژ کم بتواند جواب‌گوی شما باشد. برای مثال در ستارخان و خیابان شادمان شما می‌توانید یک آپارتمان ۶۹ متری که ۳۰ سال از ساخت آن می‌گذرد را با قیمتی در حدود ۴۷۰ میلیون تومان معامله کنید.

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۵

منطقه ۵ تهران نیز یکی دیگر از مناطق شمالی و غربی تهران محسوب می‌شود. به علت دسترسی خوب به امکانات شهری و قرار داشتن این منطقه در مناطق شمالی تهران، همواره مشتریان زیادی برای خرید آپارتمان در این منطقه وجود دارند. اما افزایش قیمت‌ها سبب شده است که قیمت آپارتمان در این منطقه افزایش چشمگیری داشته باشد. اگر کمی خوش شانس باشید این امکان برای شما وجود دارد که آپارتمان های کوچک ۶۰ متری که در حدود ۱۰ سال از ساخت آن‌ها می‌گذرد را با قیمتی در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. برای مثال در کن و بلوار کوهسار شما می‌توانید یک آپارتمان ۶۰ متری با عمر ۱۳ سال را با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان معامله کنید.

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از 500 میلیون تومان 1

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۴

تهرانپارس یکی از محله‌های معروف منطقه ۴ است که معمولاً خریداران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این محله قیمت آپارتمان از متری ۷ میلیون تومان شروع می شود و اگر قصد خرید آپارتمان های کوچک با متراژ زیر ۷۰ متر را داشته باشید می‌توانید در کوی نیروی هوایی یا اردیبهشت جنوبی با قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون آپارتمان ۵۰ یا ۶۸ متری تهیه کنید.

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۱۳

خیابان پیروزی یکی از مناطق پر جمعیت در شرق تهران است که دسترسی‌های خوبی به اماکن شهری دارد. در این محدوده قیمت آپارتمان‌ها با قیمت متری ۴ تا ۷ میلیون ۵۰۰ معامله می شوند. در اینجا نیز شما باید به سراغ آپارتمان‌های زیر ۷۰ متر بروید اما گزینه‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت. هم چنین احتمال پیدا کردن آپارتمان نوساز با عمری در حدود ۳ تا ۵ سال ۶۵ متری با قیمت متری۶ تا ۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان زیاد خواهد بود. به این ترتیب شما می‌توانید با بودجه نزدیک به ۴۰۰ میلیون یک آپارتمان نقلی در منطقه ۱۳ خریداری کنید.

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۱۸

منطقه ۱۸ تهران در حال حاضر قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر مناطق گفته شده در این لیست دارد و احتمال پیدا کردن آپارتمان بالای ۷۰ متر در این منطقه بیشتر است. با این حال به طور کلی قیمت‌ها در این منطقه نیز رشد زیادی داشته اند و در حال حاضر هر متر آپارتمان در منطقه ۱۸ با مبلغی بین ۴ تا ۶ میلیون تومان معامله می شود. به این ترتیب شما می‌توانید با ۵۰۰ میلیون تومان نهایتا یک آپارتمان ۸۵ متری در این منطقه خریداری کنید.

خرید آپارتمان در تهران با کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان در منطقه ۱۱

منطقه ۱۱ تهران یکی از مناطق پر رفت آمد و با دسترسی خوب به سایر مناطق تهران است. در محله‌های مختلف این منطقه قیمت آپارتمان ها بر اساس سال ساخت برای هر متر در حدود ۴ تا ۷ میلیون تومان است. به همین در این منطقه نیز احتمال یافتن آپارتمان‌های بالای ۸۰ متر با قیمت زیر ۵۰۰ میلیون تومان وجود دارد. برای مثال شما می‌توانید در خیابان جمهوری نرسیده به بهارستان یک آپارتمان ۸۵ متری که بیش از ۱۵ سال از ساخت آن می گذرد را با قیمتی در حدود ۴۳۰ میلیون تومان معامله کنید.