مشاوره حقوقی املاک

مشاوره حقوقی املاک در جلوگیری از مشکلات احتمالی در معاملات ملکی بسیار موثر است. مشاوره حقوقی املاک به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و بینش حقوقی به معامله پرداخته و قرارداد را امضا کنید.

این را در نظر بگیرید که کوچکترین سهل‌انگاری در معاملات املاک و نادیده انگاشتن مفاد و تبصره‌های قرارداد ممکن است خسارات و ضررهای مالی هنگفتی برای شما در پی داشته باشد، از اینرو مشورت با وکیل مجرب ملکی در خرید و فروش املاک توصیه می‌گردد. حتی پیشنهاد احتیاط‌آمیز این است که قبل از اقدام به خرید و فروش ملک و تنظیم قرارداد و تائید آن کلیه جوانب حقوقی را با مشورت وکیل ملکی بررسی و از صحت و کامل بودن قرارداد اطمینان حاصل نمائید.

مشاوره حقوقی املاک قبل و حین تنظیم قرارداد تضمین کننده امنیت و حافظ منافع و اموال شماست. این نکته قابل تامل این است که معاملات املاک معمولاً جزو معاملات گران‌قیمت هستند و پول زیادی در آن رد و بدل می‌شود، از اینرو با توجه به اهمیت و حساسیت بالای آن و احتمال ضرر و زیان مالی استفاده از خدمات مشاوره حقوقی املاک جهت تضمین معامله اجتناب‌ناپذیر است. حال به ضرورت استفاده از مشاوره حقوقی املاک می‌پردازیم.

خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا 3

ضرورت مشاوره حقوقی املاک

در ضرورت مشاوره حقوقی املاک باید گفت که در انجام یک معامله ملکی دو جنبه را باید در نظر بگیرید. اول اینکه امور ملکی، خرید و فروش املاک، پیش فروش املاک و حتی رهن و اجاره از پیچیدگی‌های خاص خود برخوردار است.

از طرفی بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه امور ملکی امکان سوء استفاده و کلاه‌برداری در آن زیاد است. همچنین مسایل حقوقی املاک امری تخصصی است که افراد عادی و در برخی موارد دفاتر مشاور املاک از آن اطلاع دقیقی ندارند و نادیده گرفتن و یا سهل‌انگاری در حق و حقوق قانونی و یا اطلاع نداشتن از یک جمله و یا تبصره در قرارداد می‌تواند مشکل ساز باشد.

مشاوره حقوقی املاک به عنوان پیشگیری کننده از تخلفات و مشکلات حقوقی قرارداد است. حتماً در هنگام امضای قرارداد، اجاره‌نامه و یا مبایعه‌نامه برخی از اصطلاحات و مفاد حقوقی را مشاهده نموده‌اید،

هر کدام از این جملات حاوی موارد حقوقی زیادی هستند که در صورت عدم آگاهی از آن‌ها و امضای قرارداد ممکن است در آینده دچار مشکل شوید. موضوع مهم دیگر در تنظیم مبایعه‌نامه خرید املاک است. همانطور که اطلاع دارید معمولاً طرفین قرارداد پس از توافق اقدام به تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک نموده و سپس قرار ملاقات در دفترخانه و انتقال مالکیت و سند را هماهنگ می‌نمایند.

چنانچه از خدمات مشاوره حقوقی املاک قیل از امضای مبایعه‌نامه برخوردار شوید وکیل شما کلیه موارد لازم و جوانب احتیاط را در مبایعه‌نامه لحاظ نموده تا در آینده و هنگام انتقال سند رسمی و حتی پس از آن دچار مشکل نگردید. حال که به ضرورت مشاوره حقوقی املاک پی بردید انواع خدمات مشاوره حقوقی را بیان می‌کنیم.

انواع خدمات مشاوره حقوقی املاک

انواع خدمات مشاوره حقوقی املاک به دو دسته مشاوره حقوقی قبل از معامله و حین فرآیند خرید و فروش املاک و مشاوره حقوقی و طرح و اقامه دعوی پس از بروز مشکل برای افراد تقسیم‌بندی می‌گردد.

در خصوص مشاوره حقوقی املاک حین انجام معامله می‌توان به بررسی مفاده و تبصره‌های قرارداد، اضافه نمودن برخی تبصره‌های الزامی جهت جلوگیری از بروز مشکل در آینده و در نظر گرفتن جرایم و یا جبران خسارت موکل در صورت عدم اجرای تعهدات توسط طرف دیگر معامله است.

همچنین در صورت بروز مشکل و مراجعه به وکیل انواع طرح و اقامه دعوی حقوقی و کیفری قابل اقدام است. با توجه به نوع جرم و یا مشکل پیش آمده وکیل مجرب ملکی اقدام به طرح اقامه دعوی حقوقی و یا کیفری نموده و با توجه به تخصص و دانش خود نسبت به احقاق حقوق موکل خود اقدام می نماید. با توجه به روشن شدن ابعاد خدمات مشاوره حقوقی املاک با معرفی خدمات مشاوره حقوقی دفتر مشاور املاک ملکانا مطلب را به پایان می‌رسانیم.

خدمات مشاوره حقوقی املاک ملکانا 2

مشاوره حقوقی املاک ملکانا

مشاوره حقوقی املاک ملکانا توسط تیم وکلای مجرب، جوان و متخصص ارائه می گردد. اگر به عنوان مشتری دفتر مشاور املاک ملکانا و یا مراجعه کننده از سایر دفاتر مشاور املاک تقاضای دریافت خدمات مشاوره حقوقی املاک را دارید می‌توانید طی تماس با تیم حقوقی ملکانا از انواع خدمات مشاوره حقوقی املاک بهره‌مند شوید.

همچنین جهت مشاوره حقوقی لزوماً نیازی به به وجود آمدن مشکل و سپس مراجعه به تیم حقوقی نبوده بلکه جهت مشورت و قبل از اقدام به خرید و فروش می‌توانید مسایل و مشکلات خود را با تیم وکلای حقوقی ملکانا مطرح نمائید. تیم وکلای حقوقی ملکانا با تخصص در امور حقوقی و ملکی بهترین گزینه برای مشاوره حقوقی املاک محسوب شده و اموال و ملک شما را در برابر آسیب‌ها و خطراتی که ممکن است برای شما اتفاق بیافتد محافظت می‌نمایند.