مشاور املاک تهران

مشاور املاک تهران و ایران معتبر و دارای مجوز رسمی از اتحادیه مشاورین املاک می‌تواند نقش مهمی در خرید و فروش املاک داشته باشد. چنانچه به دنبال یک دفتر مشاور املاک معتبر می گردید و در میان انبوهی از دفاتر مشاور املاک تهران سر در گم شده‌اید در این مقاله به معرفی خصوصیات و ویژگی‌های یک دفتر مشاور املاک معتبر و معرفی یکی از برترین دفاتر مشاور املاک و بررسی امکانات آن می‌پردازیم.

امروزه با توجه به پوشش شبکه اینترنت و در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی انجام امور روزانه از طریق اینترنت کار عادی محسوب می‌گردد. از طرفی اکثر دفاتر مشاور املاک موفق اقدام به انجام برنامه‌های بازاریابی نوین و آنلاین جهت معرفی کسب و کار خود و خدمات قابل ارائه به مشتریان می‌نمایند.

از اینرو می‌توانید با یافتن دفتر مشاور املاک تهران مدرن و مجهز نسبت به انجام امور ملکی خود اقدام نمائید. اما نکته مهم این است که چگونه یک دفتر مشاور املاک معتبر را یافته و اصولا چه معیارهایی برای انتخاب دفتر مشاور املاک معتبر وجود دارد. مقاله را با بیان ویژگی‌های یک دفتر مشاور املاک تهران معتبر ادامه می‌دهیم.

معرفی برترین و معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران 2

ویژگی مشاور املاک تهران معتبر

در بیان ویژگی مشاور املاک تهران معتبر به تشریح برخی از خصوصیات مهم و ویژگی‌هایی که یک دفتر مشاور املاک مدرن و مجهز باید داشته باشد می‌پردازیم.

بایگانی کامل مشاور املاک تهران:

یک مشاور املاک تهران مجهز و مدرن باید دارای بایگانی کامل و معتبر از انواع املاک و واحدهای مسکونی، ادای و تجاری باشد. چنین دفتر مشاور املاکی دارای یک وب سایت معتبر بوده که بایگانی آن بطور مرتب بروزرسانی گردیده، فایل‌های قدیمی حذف و آگهی‌های جدید بطور روزانه به آن اضافه می‌گردند. مخاطبان این بنگاه می‌توانند با اعتماد و اطمینان کامل از بایگانی موجود استفاده نمایند.

جستجوی املاک بایگانی:

یک مشاور املاک تهران موفق امکانات متنوعی همانند امکان جستجوی املاک را براساس فاکتورهای مختلف مورد نیاز خریدار فراهم می‌نماید. مخاطبان امکان فهرست نمودن گزینه‌های موجود در بایگانی بر اساس بودجه و توان مالی، متراژ، نوع کاربری، تعداد اتاق، امکانات دیگر مانند پارکینگ و انباری و … را خواهند داشت.

مشاهده مشخصات و تصاویر املاک:

این خدمت دیگری است که تنها تعداد بسیار محدودی از دفاتر مشاور املاک تهران و ایران آن را دارند. در این بخش مشتری امکان مشاهده تصاویر ملک مورد نظر و تصمیم‌گیری دقیق‌تر را دارد.

خدمات مشاوره:

یک دفتر مشاور املاک تهران معتبر قابلیت ارائه خدمات مشاوره ملکی توسط کارشناسان مجرب ملکی به مشتریان را دارد. در اینگونه دفاتر مشاور املاک مشتریان این اطمینان را دارند که تحت مشاوره کارشناسان ملکی اقدام به تصمیم‌گیری درست و عاقلانه می‌نمایند.

خدمات مشاوره حقوقی:

امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مشتریان خدمت منحصر بفردی است که توسط دفاتر مشاور املاک تهران معتبر و دارای مجوز رسمی ارائه می شود. طرفیت قرارداد می‌توانند در صورت برخورد با مشکل و یا قبل از خرید و فروش و تنظیم قرارداد اقدام به مشاوره حقوقی از وکلای مجرب ملکی نمایند.

امکانات جنبی دیگر:

یک دفتر مشاور املاک معتبر دارای مجموعه کامل از خدمات همانند برآورد قیمت کارشناسی املاک برای فروشندگان، سپردن ملک برای فروش و یا اجاره از طریق وب سایت و بدون مراجعه حضوری، ارائه تخفیفات ویژه، پشتیبانی آنلاین و بسیاری خدمات دیگر جهت رضایتمندی مشتریان است.

نمایش اخبار و اطلاعات مرتبط با بازار مسکن:

یک دفتر مشاور املاک تهران موفق باید همواره در بخش اخبار و مقالات خود آخرین اخبار، قیمت مسکن، آمارهای مربوط به بازار مسکن و معاملات، قیمت روز مسکن و پیش‌بینی‌ها، گزارشات تحلیلی و همچنین مقالات سودمند برای مخاطبان در رابطه با امور ملکی مانند نکات خرید و فروش، تنظیم مبایعه‌نامه، نکات حقوقی مرتبط با قراردادها و بسیاری موارد دیگر را بطور مرتب نمایش دهد.

معرفی برترین و معتبرترین دفتر مشاور املاک تهران 1

دفتر مشاور املاک تهران ملکانا

دفتر مشاور املاک تهران ملکانا یکی از معتبرترین و کامل‌ترین دفاتر مشاور املاک بشمار می‌رود. دفتر مشاور املاک ملکانا در تهران مستقر بوده ولیکن در کلیه شهرهای ایران به فعالیت مشغول است.

وب سایت ملکانا انواع خدمات اعم از خرید و فروش، رهن و اجاره، خدمات مشاوره ملکی، برآورد قیمت کارشناسی، بایگانی بسیار کامل و متنوع، خدمات حقوقی و بسیاری امکانات دیگر را در دسترس مخاطبان و مشتریان خود قرار می‌دهد. کلیه مراحل خرید و فروش املاک زیر نظر کارشناسان ملکی با تجربه و کارآمد انجام گرفته و امکان برخورداری از مشاوره کارشناسان ملکی و حقوقی ملکانا برای مشتریان فراهم است.

همچنین انواع اخبار و اطلاعات امور ملکی بطور مرتب در وبلاگ ملکانا بروزرسانی می‌گردد. شما این امکان را دارید که آخرین اطلاعات در مورد قیمت روز مسکن و معاملات انجام گرفته مسکن در مناطق مختلف را بررسی و از وضعیت بازار مسکن مطلع گردید. همچنین در صورت خرید از دفتر مشاور املاک تهران ملکانا امکان بهره‌مندی از تخفیفات ویژه در کمیسیون و شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ملکانا را نیز خواهید داشت.