وکیل دعاوی ملکی

وکیل دعاوی ملکی متخصص در امور حقوقی و ملکی به فردی اطلاق می‌گردد که هم در امور ملکی و هم امور حقوقی تسلط کافی داشته باشد. چنین فردی با اطلاع از قوانین و مقررات حاکم بر املاک و همچنین کلیه امور و جزئیات ملکی صلاحیت لازم برای این حرفه را داشته و بهترین گزینه برای راهنمایی و مشاوره دادن به افراد بشمار می‌رود.

وکیل دعاوی ملکی در مواقع بحرانی که یکی از طرفین قرارداد دچار ضرر و زیان گشته و یا در معرض از دست دادن اموال خود است با اشراف کامل بر موضوعات و حق و حقوق افراد و چگونگی رسیدگی و طرح دعاوی در دادگاه و مراجع قضایی به بهترین نحو ممکن به موکل خود یاری می‌رساند.

افراد در مواقع ضروری و ایجاد مشکلات در فرآیند خرید و فروش املاک و یا معاملات املاک بدون هیچگونه نزاع و درگیری می‌توانند با استفاده از مشاوره وکیل دعاوی ملکی نسبت به عدم تضییع حق خود اقدام نمایند. از آنجائیکه امور حقوقی و قوانین حاکم بر املاک و جزئیات امور ملکی کاری پیچیده محسوب می‌شود، لذا از عهده افراد عادی خارج است.

بدین ترتیب استفاده از مشاوره یک وکیل دعاوی ملکی مجرب در مواقع ضروری راهگشای بسیاری از مشکلات است. اما یک وکیل دعاوی ملکی متخصص چه خصوصیاتی باید داشته باشد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

وکیل متخصص دعاوی ملکی 3

وکیل دعاوی ملکی متخصص

یک وکیل دعاوی ملکی متخصص دارای ویژگی‌های یک وکیل مجرب و یک کارشناس ملکی کارآمد بطور توام است. با توجه به حساسیت موضوع معاملات املاک و موارد مربوط به آن، متاسفانه سوء استفاده و سودجویی در آن زیاد بوده لذا رعایت جوانب احتیاط در کلیه موارد الزامی است.

چنانچه می‌خواهید یک معامله بدون دردسر و ریسک را تجربه نمائید توصیه ما این است که حتی قبل از وقوع مشکل و جهت جلوگیری از آن اقدام به مشورت با وکیل دعاوی ملکی نمائید. مشورت با وکیل ملکی می‌تواند خیال شما را بابت انجام معامله و عقد قرارداد آسوده نموده و نگرانی را از شما دور کند.

این را در نظر بگیرید که حتی در صورت عدم پایبندی طرف قرارداد به تعهدات خود شما با استفاده از مفاد حقوقی مندرج در قرارداد و با کمک وکیل خود می توانید از پایمال شدن حق خود و از بین رفتن اموال جلوگیری نمائید.

با توجه به موارد فوق یک وکیل دعاوی ملکی متخصص هم یک وکیل مجرب و کاردان بوده و اشراف کامل به ابعاد حقوقی موضوع دارد و هم در نقش یک کارشناس ملکی با تجربه به کلیه امر ملکی واقف است. وکیل دعاوی ملکی متخصص با ویژگی‌های فوق صلاحیت لازم برای مشاوره و کمک به افراد در مواقع بحرانی را خواهد داشت.

انواع دعاوی قابل طرح وکیل دعاوی ملکی

از انواع دعاوی قابل طرح وکیل دعاوی ملکی می‌توان به دعاوی حقوقی، کیفری و ثبتی اشاره نمود. وکیل دعاوی ملکی قابلیت طرح و اقامه دعوی در هریک از موارد مذکور را داشته و نسبت به اثبات ادعای موکل خود به بهترین نحو ممکن اقدام می‌نماید.

دعاوی ملکی حقوقی به انواع دعاوی گفته می شود که از سهل‌انگاری، نادیده گرفتن و یا عدم آگاهی از قوانین، مقررات و مفاد حقوقی ناشی می شود. در این نوع دعاوی طرفین قرارداد به دلیل عدم اطلاعات کافی و بدون بررسی اقدام به تائید و یا انجام کاری نموده و پس از آن متوجه وارد آمدن خسارت و زیان می شود.

در اینگونه مواقع وکیل دعاوی ملکی با ستناد به قوانین و مقررات حقوقی و مدنی حاکم بر املاک اقدام به اثبات ادعای موکل خود می‌نماید. دعاوی ملکی ثبتی نیز جزو دعاوی حقوقی بوده و در رابطه با اسناد و ثبت اسناد رخ می‌دهد.

دعاوی ملکی کیفری به انواع دعاوی گفته می‌شود که در زمیه املاک بوده و جرم در آن اتفاق می افتد. در این نوع دعاوی افراد دانسته و با آگاهی از قوانین اقدام به کلاه برداری، سوء استفاده و سودجویی از افراد دیگر می‌نمایند.

در اینگونه دعاوی جرم اتفاق افتاده و فرد مرتکب عمل خلاف گردیده است، لذا پس از اقامه دعوی توسط وکیل دعاوی ملکی بر اساس بررسی و تصمیم دادگاه و رای و نظر قاضی تخلف اعلام می‌گردد. مواردی مانند جعل اسناد ملکی، تغییر کاربری اراضی، فروش یک ملک به چندین نفر، سوء استفاده از مناصب دولتی و انتقال مال به غیر جزء دعاوی ملکی کیفری محسوب می‌شوند.

وکیل متخصص دعاوی ملکی 1

خدمات وکیل دعاوی ملکی ملکانا

خدمات وکیل دعاوی ملکی ملکانا توسط تیم وکلای باتجربه و کاردان شرکت دانش بنیان ملکانا ارائه می‌شود. تیم وکلای حقوقی ملکانا با سالها تجربه درخشان در امور وکالت و معاملات ملکی اقدام به ارائه خدمات کامل و حرفه‌ای به مشتریان می نمایند. چنانچه در هر یک از مراحل معاملات املاک خود و یا حتی قبل از آن نیاز به خدمات مشاوره حقوقی وکیل دعاوی ملکی احساس کردید می توانید طی تماس با دفتر مشاور املاک ملکانا با تیم وکلای حرفه ای ملکانا ارتباط برقرار نموده و در جهت رفع مشکل خود گام بردارید.