سایت املاک

سایت املاک و مستغلات معتبر و کارآمد می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای افراد محسوب گردد. امروزه تعداد زیادی از انواع سایت املاک و مستغلات در بستر اینترنت مشاهده می‌گردد که به ارائه انواع خدمات و اطلاع رسانی به افراد می‌پردازند.

انواع سایت املاک در واقع شیوه نوین بازاریابی دفاتر مشاور املاک بوده که دارای کارایی زیادی است. با توجه به در دسترس بودن اینترنت در همه جا و ارتقاء دانش عمومی در استفاده در اینترنت اینگونه سایت‌ها می‌توانند بسیار مفید و سودمند واقع شوند.

انواع زیادی از سایت املاک و مستغلات در اینترنت وجود دارد که به نمایش انواع آگهی‌های تبلیغاتی خرید و فروش املاک، رهن و اجاره املاک، زمین، خانه، آپارتمان، ویلا و واحدهای مسکونی می‌پردازند. افراد زیادی نیز با توجه به سهولت استفاده و دسترسی آسان از خدمات ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

دفاتر مشاور املاک جدید و مجهز جهت معرفی خود و جذب مشتریان بیشتر نسبت به راه اندازی وب سایت املاک و شبکه‌های مجازی اقدام نموده و انواع خدمات، آگهی، اخبار و اطلاعات گوناگون را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. با توجه به تعدد سایت‌های املاک به معرفی ویژگی‌های یک سایت تخصصی املاک معتبر و کامل به شرح ذیل می‌پردازیم.

کامل‌ترین سایت تخصصی املاک ایران 2

سایت املاک معتبر

از جمله ویژگی‌های سایت املاک معتبر و کامل این است که به ارائه اطلاعات دقیق و معتبر به مخاطبان خود بپردازد. یک سایت تخصصی املاک باید اطلاعات موثق و معتبر به خوانندگان خود ارائه دهد در غیر اینصورت پس از مدتی اعتبار خود را از دست خواهد داد.

همچنین سایت املاک کامل دارای بایگانی جامع و کاملی از انواع املاک شامل آپارتمان، واحد مسکونی، اداری و تجاری، زمین، خانه، ویلا و … بوده و توانایی پوشش نیازهای خریداران با هر بودجه و سلیقه‌ای را دارد. چنین وب سایت املاک معتبر و قابل اطمینان خواهد بود و افراد با هر تصمیم خریدی می‌توانند به آن مراجعه نمایند.

همچنین فایل رهن و اجاره انواع واحد مسکونی، تجاری و اداری با شرایط متنوع و در مناطق مختلف و شهرهای گوناگون موجب پوشش تقاضای مستاجران خواهد بود. یک وب سایت املاک تخصصی علاوه بر بایگانی باید دارای خدمات متنوع دیگری نیز باشد.

از جمله این خدمات می‌توان به ارائه انواع اخبار در مورد بازار مسکن، اطلاعات مفید در زمینه املاک، خرید و فروش، رهن و اجاره، نکات حقوقی در مورد خرید و فروش و تنظیم قرارداد، قیمت روز مسکن بر اساس معاملات انجام گرفته در دفاتر مشاور املاک، گزارش‌های تحلیلی و پیش‌بینی از وضعیت مسکن و بسیاری مطالب مرتبط دیگر اشاره نمود که توسط وب سایت املاک تخصصی قابل ارائه است.

همچنین انواع خدمات در مورد خرید و فروش املاک مانند امکان جستجوی املاک بر اساس عوامل مد نظر مشتری، قیمت کارشناسی، ارائه مشخصات املاک موجود در بایگانی و خدمات مشاوره جزو امکانات یک سایت تخصصی املاک است. چنین سایت معتبر و تخصصی در مورد املاک به درستی می‌تواند انواع خدمات ملکی و مشاوره‌ای را یه مخاطبان خود ارائه داده و نیازها و رضایت آنان را جلب نماید.

سایت املاک ملکانا

سایت املاک ملکانا یکی از معتبرترین و کامل‌ترین سایت تخصصی املاک و مستغلات در تهران و ایران محسوب می‌شود. سایت املاک ملکانا کلیه ویژگی‌های یک سایت تخصصی املاک معتبر و کامل را دارد از اینرو به عنوان یک مرجع رسمی و معتبر در زمینه امور ملکی معرفی می‌شود. ملکانا به عنوان یک شرکت دانش بنیان علاوه بر ارائه خدمات منحصر بفرد و تخصصی املاک آخرین اخبار و اطلاعات بازار مسکن را بطور مرتب بروزرسانی نموده و به مخاطبان خود ارائه می کند.

همچنین وبلاگ ملکانا به پوشش انواع خبرها، بخشنامه‌ها، گزارشات تحلیلی، قیمت روز مسکن، مصاحبه با کارشناسان و مسئولین مربوطه، آمار و اطلاعات دفاتر مشاور املاک بطور روزانه اقدام می‌نماید. با توجه به موارد فوق ملکانا به عنوان یک شرکت دانش بنیان در زمینه املاک و مستغلات انواع خدمات مشاوره‌ای و حقوقی تخصصی را به مشتریان عرضه نموده و درصدد رضایتمندی مخاطبان خود است. حال به بیان ویژگی‌های سایت املاک ملکانا می‌پردازیم.

کامل‌ترین سایت تخصصی املاک ایران 1

ویژگی‌های سایت املاک ملکانا

ویژگی‌های سایت املاک ملکانا که آنرا از سایر سایت‌های مربوطه متمایز می نماید بی‌شمار است. یکی از این ویژگی‌ها گرفتن تصاویر کامل از ملک مورد نظر برای اجاره و یا فروش و برخورداری از تکنولوژی تور مجازی است. با استفاده از این تکنولوژی مشتریان امکان مشاهده تصاویر کامل ملک را بدون نیاز به مراجعه حضوری داشته و در صورت رضایت می توانند برای مراحل بعدی و عقد قرارداد اقدام نمایند.

همچنین امکان برآورد قیمت کارشناسی ملک از دیگر خدمات سایت املاک ملکانا است. فروشندگان می توانند جهت اطلاع از قیمت کارشناسی ملک خود از طریق سایت تخصصی املاک ملکانا اقدام نموده و در مدت زمان کوتاه نتیجه کارشناسی را دریافت نمایند. نکته جالب توجه این است که استفاده از تمام امکانات فوق رایگان بوده و تمام مخاطبان می توانند از آن استفاده نمایند. همچنین در حال حاضر امکان بهره‌مندی از تخفیف کمیسیون تا سقف ۹۰ درصد برای مشتریان و شانس شرکت در قرعه‌کشی بزرگ ملکانا فراهم است.