همزمان با به پایان رسیدن مدت زمان تعیین شده برای دادستانی پردیس، جهت فعال کردن مجدد پروژه های به تعویق افتاده مسکن مهر، ۶ نفر پیمانکار بدعهد برکنار شدند.

آقاجری به عنوان دادستان شهرستان پردیس این طور گفت: طی ماه گذشته ۱۶ نفر از پیمانکارانی که پروژه ها را تعطیل کرده بودند یا آن ها را نیمه کاره رها کرده بودند خواسته شد پروژه ها را فعال کنند و کار تکمیل واحد های مسکونی را از سر بگیرند.

وی با اشاره به این که برای آن ها مدت زمانی مقرر شد و مهلتی در اختیارشان قرار داده شد تا بتوانند در این زمینه فعالیتشان را آغاز کنند و شروع به کار نمایند افزود: بیشتر آن ها در مدت تعیین شده وارد فاز عملیاتی شدند و ساخت واحد ها را از سر گرفتند حال آن که برخی نیز کاری نکردند و توسط پیمانکاران جدید جایگزین شدند.

ایشان با اشاره به این که دستگاه قضا این شرایط را به صورت مداوم بررسی و رصد خواهد کرد افزود: در صورتی که کم کاری در این امر دیده شود دستگاه قضا شرایط را بررسی و پیگیری خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس این طور ادامه داد: همزمان با ورود دادستانی پردیس، عده زیادی از پیمانکاران فرآیند تکمیل و ساخت پروژه های مسکن مهر را از سر گرفتند و در این راستا دست به فعالیت زدند. وی افزود: پیمانکاران تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این پروژه را در اسرع وقت پایان برده و پرونده آن را ببندند.

وی در خصوص پیمانکارانی که در مدت زمان تعیین شده فعالیت قابل قبولی نداشتند اشاره کرد و افزود: این افراد را توسط پیمانکاران دیگر جایگزین نمودیم. به گفته این مقام مسئول پیمانکاران جدید پروژه را آغاز کرده اند تنها یک پروژه تعطیل وجود دارد که آن هم ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف می شود.

  • منبع خبر : تی نیوز