در مطلب قبل بررسی شرایط قیمتی محدوده‌های مختلف در تهران، بودجه بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون را برای خرید آپارتمان در تهران مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که در مطلب قبل نیز گفته شد با توجه به تورم‌های به وجود آمده در بازار خرید و فروش آپارتمان خرید آپارتمان در تهران نسبت به سال قبل کاری بسیاری دشوار شده است.

با این اوصاف افرادی که بودجه محدودی برای خرید آپارتمان در تهران دارند انتخاب‌های محدودتری نیز دارند. در این میان با انجام یک بررسی دقیق انتخاب‌های مناسبی که در بازار خرید و فروش آپارتمان موجود است را معرفی خواهیم کرد تا با استفاده از این گزینه‌ها درست‌ترین انتخاب برای خرید آپارتمان در تهران را تجربه کنید.

در این مطلب قصد داریم این بررسی را در محدوده قیمتی ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون انجام دهیم. در این بررسی محدوده‌هایی از تهران را که می‌توانید در آن‌ها با این مبلغ آپارتمان نوساز و یا چند سال ساخت پیدا کنید، بررسی خواهیم کرد.

خرید آپارتمان در تهران با بودجه 600 تا 800 میلیون 1

خرید آپارتمان در تهران با بودجه ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیونی

در این محدوده قیمتی اگر قصد خرید خانه نوساز داشته باشید، در محدوده‌هایی مانند پیروزی، استاد معین، افسریه، جیحون می‌توانید گزینه‌های خوبی برای خرید آپارتمان در تهران بیابید. یکی از گزینه‌های خوش قیمتی که با بودجه ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون می‌توانید خریداری کنید، در منطقه استاد معین، خیابان دستغیب فرعی قرار دارد. در میان آگهی‌های فروش آپارتمان به چشم می‌خورد، خانه‌ای ۱۰۰ متری و نوساز با ۲ اتاق خواب است. این خانه را می‌توانید با ۶۳۰ میلیون تومان خریداری کنید.

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای این محدوده قیمتی در محدوده پیروزی، خیابان تاجری قرار دارد. این آپارتمان نوساز نیز با متراژ ۹۰ متر و با ۲ اتاق خواب ۶۳۰ میلیون تومان قیمت دارد. در همین محدوده‌ها خانه‌های چند سال ساخت نیز موجود هستند.

بین ۶۵۰ تا ۷۰۰ میلیون در محدوده‌هایی مانند حشمتیه، جیحون، پیروزی، بریانک، و نارمک آگهی‌های خرید و فروش آپارتمان نوساز و چند سال ساخت مناسبی به ثبت رسیده است. در میان خانه‌های نوساز موجود در این آگهی‌ها، خوش قیمت‌ترین آپارتمان را می‌توان به آپارتمانی ۱۱۰ متری یا ۲ اتاق خواب در نزدیکی محدوده  استاد معین و خیابان دستغیب نسبت داد. این آپارتمان ۷۰۰ میلیون قیمت گذاری شده است. این گزینه یکی از فرصت‌های مناسب و خوب برای خرید آپارتمان در تهران با این بودجه است. برای مشاهده اطلاعات کامل این آگهی‌های خرید  فروش آپارتمان می‌توانید به آگهی‌های املاک وب سایت ملکانا مراجعه کنید.

اگر آپارتمان‌های چند سال ساخت را برای خرید در نظر دارید می توانید در محدوده‌های جیحون، پیروزی، پونک، استاد معین و بریانک فرصت‌های خوبی را برای خرید آپارتمان در تهران پیدا کنید.

خرید آپارتمان در تهران با بودجه 600 تا 800 میلیون 2

خرید آپارتمان در تهران با بودجه ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیونی

برای بررسی در این بازه قیمتی ابتدا به سراغ گزینه‌های بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون می رویم. در میان گزینه‌های موجود با این قیمت در محدوده‌های خواجه نظام، پیروزی، بریانک، دستغیب، استاد معین و پونک، بهترین فرصت‌ها در محدوده بریانک و استاد معین به چشم می‌خورد. به عنوان مثال در محدوده بریانک در خیابان قزوین آپارتمانی ۱۲۵ متری با ۲ اتاق خواب و نوساز ۷۴۷ میلیون قیمت دارد. اگر به دنبال آپارتمان‌هایی با چند سال ساخت و یا قدیمی هستید با این بودجه می‌توانید در خیابان‌های مناطق بالاتر تهران مانند سعادت آباد، شهران، صادقیه و شهرک غرب نیز گزینه‌هایی که ۱۰ سال به بالا قدمت ساخت دارند اما امکانات خوبی دارند را پیدا کنید.

در نهایت با بودجه ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان به مناطق خوب تهران نزدیک می‌شویم. اگر با این بودجه برای خرید آپارتمان در تهران به نوساز بودن آپارتمان اهمیت می‌دهید می توانید در مناطقی مانند جیحون، خیابان هاشمی، شهر زیبا، شهران، منیریه و پونک فرصت های خوبی را پیدا کنید. یکی از گزینه‌های خوب برای خرید آپارتمان در تهران با این بودجه در ناحیه شهران کوهسار در خیابان دانش قرار دارد. این آپارتمان نوساز ۵۰ متری و ۱ خواب ۷۵۰ میلیون قیمت دارد. البته در مناطق خوب تهران در واقع مقدار زیادی از ارزش خانه به منطقه ای است که در آن قرار گرفته است. با این بودجه انتخاب‌های بهتری با چند سال ساخت وجود دارد. به عنوان مثال یک آپارتمان ۸۰ متری با ۲ اتاق خواب در محدوده پونک و اشرفی اصفهانی با ۵ سال ساخت ۸۰۰ میلیون قیمت دارد.

سخن پایانی

به طورکلی با توجه به افزایش شدید قیمت ملک در تهران، متاسفانه با بودجه‌های زیر ۱ میلیارد تومان اغلب خانه‌های موجود برای فروش زیر ۱۰۰ متر مربع و یا حتی ۹۰ متر مربع وسعت دارند. به عبارتی در اکثر مناطق متوسط تهران هم هر متر مربع از آپارتمان‌ها حدود ۸ تا ۱۰ میلیون قیمت دارند. به همین دلیل با این بودجه آپارتمان‌های متراژ پایین بیشتر برای خرید موجود است.