انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، از تحویل ۱۸ هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان در ایام دهه فجر خبر داد.

این مقام مسئول با اشاره به این که تعداد واحد های مسکونی مهر در تناسب با جمعیت تهران می باشد اظهار داشت: در پرند ۹۵ هزار مسکن مهر وجود دارد ضمن این که چنین رقمی در پردیس و اندیشه به ۸۵ هزار واحد و ۳ هزار واحد می رسد.

ایشان با بیان این که رئیس جمهور تأکید زیادی بر اتمام هر چه سریع تر پروژه مسکن مهر داشته ضمن این که وزیر راه و شهرسازی نیز بار ها بر این امر اصرار ورزیده است اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۱۸ هزار مسکن مهر را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

این مقام مسئول از نصب تجهیزات مناسب برای واحد های مسکونی مهر سخن به میان آوردند و پس از این که چند نمونه از آن ها همچون اطفاء حریق و دیگر امکانات را نام بردند اظهار داشتند: افزودن چنین امکاناتی به واحد های مسکونی مهر با افزایش قیمت همراه است که به همین واسطه کمیته فنی موظف گردیده مابه التفاوت قیمت ها را محاسبه نماید و از محل کمک دولت و خود مردم چنین هزینه هایی را اخذ نماید.

محسنی بندپی ادامه داد: تمام دستگاه ها و شرکت های مسئول در حوزه ساخت و تکمیل واحد های مسکونی مهر، تلاششان را بکار گرفته اند تا ساخت چنین واحد هایی را با سرعت بیشتری پیش ببرند و در بازه ای کوتاه تر به دست متقاضیان برسانند.

وی این طور ادامه داد: در شهر های مختلف راهکار هایی اندیشیده شده تا ساخت این واحد های مسکونی مهر با سرعت بیشتری پیش برود تا متقاضیان در بازه هایی کوتاه تر بتوانند به خواسته خود برسند و واحد های مورد نیازشان را خریداری نمایند.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز