خرید آپارتمان

نارمک یکی از محله‌های خوش آب و هوا و قدیمی در تهران است که همواره مورد توجه خریداران آپارتمان در تهران بوده است. خرید آپارتمان در محله نارمک یکی از مواردی که است که بسیاری از افراد در تهران به دنبال آن هستند. نارمک علاوه بر آب و هوای خوب یکی از محله‎های پر جمعیت و با دسترسی کامل به نقاط مختلف تهران است که آن را به یک گزینه ایده‌آل برای خرید آپارتمان تبدیل کرده است. در این مقاله کمی بیشتر با نحوه خرید آپارتمان در نارمک و ویژگی‌های مثبت آن آشنا می شویم، با ما همراه باشید.

تاریخچه نارمک

همانطور که گفته شد نارمک یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که به دلیل طراحی منحصر به فرد دارای ۱۰۰ میدان است. این محله در واقع یک ده در نزدیکی تهران بود که به مرور زمان به تهران متصل شد. در دهه ۲۰ شمسی فرانسوی ها کار طراحی این محله را به همراه محله تهران پارس بر عهده گرفتند. رفته رفته به جمعیت این ناحیه از تهران به دلیل ویژگی‌های مثبت افزوده شد و امروزه نیز یکی از اهداف اصلی خرید آپارتمان در تهران محسوب می‌شود.

خرید آپارتمان در محله نارمک 2

دسترسی‌های عمومی محله نارمک

نارمک به دلیل قرار گرفتن در بین محلات تهران نو و شمیران نو و طراحی ویژه به یکی از خوش مسیرترین محله‌های تهران تبدیل شده است. ۳ خط اتوبوس تندرو ( خط یک، سه و پنج سامانه اتوبوس تندرو تهران) در مسیر‌های تهران پارس به میدان آزادی، علم و صنعت به خاوران و بیهقی نارمک را به نقاط مختلف تهران متصل می‌کند. اگر قصد خرید آپارتمان در نارمک را داشته باشید می‌توانید از ۵ ایستگاه خط دو مترو تهران نیز بهره‌مند شوید.

علاوه بر این مراکز خرید زیادی در این منطقه وجود دارد. نارمک به محله صد میدان معروف است و صاحب تعدادی از مهمترین و شلوغ ترین میادین تهران است. میدان نبوت یا هفت حوض مهمترین میدان نارمک محسوب می‌شود و در واقع مرکز تجاری و مراکز خرید نارمک است. برای مثال در قسمت جنوبی این میدان مجتمع تجاری سون سنتر قرار دارد که یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری در این ناحیه از تهران محسوب می‌شود. خرید آپارتمان در نارمک دسترسی شما به این مراکز خرید را بسیار آسان خواهد کرد.

قیمت خرید آپارتمان در نارمک

نارمک در طول زمان به یکی از پر جمعیت‌ترین محلات تهران بدل شده است و همچنان نیز افراد زیادی متقاضی سکونت در این محله هستند. با توجه به افزایش قیمت در بازار املاک، قیمت خرید آپارتمان در نارمک نیز افزایش چشم‌گیری داشته است. با این حال با توجه به قیمت‌های سایر مناطق تهران، قیمت خرید آپارتمان در این محله را می‌توان متوسط رو به بالا دانست. با توجه به آگهی های فروش آپارتمان ثبت شده در سامانه مشاور املاک ملکانا به طور میانگین قیمت هر متر آپارتمان در محله نارمک در حدود ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است.

خرید آپارتمان ارزان در نارمک

توجه کنید که میانگین قیمت آپارتمان در نارمک همانطور که گفته شد در حدود ۵ تا ۱۵ میلیون تومان برای هر متر است و منظور ما از ارزان در اینجا یعنی حداقل قیمت آپارتمان در این محله است. اگر به آگهی‌های فروش آپارتمان در سایت ملکانا که برای این محله ثبت شده‌اند توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که ارزان قیمت‌ترین آگهی ثبت شده برای این منطقه مربوط به یک آپارتمان ۷۲ متری و ۱۰ سال ساخت است که هر متر از آن ۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. به این ترتیب شما می توانید با ۳۷۰ میلیون تومان صاحب یک آپارتمان در خیابان فرجام نارمک شوید. اگر قصد خرید آپارتمان با قیمت مناسب و به صرفه را در نارمک داشته باشید گزینه‌هایی با قیمت ۶ تا ۷ میلیون برای هر متر نیز در بین آگهی‌های سایت ملکانا برای شما وجود خواهد داشت.

خرید آپارتمان در محله نارمک 3

گران قیمت‌ترین آپارتمان‌های نارمک

اگر به دنبال خرید آپارتمان فول امکانات یا به اصطلاح لاکچری در محله نارمک تهران باشید نیز گزینه‌های مناسب زیادی برای شما وجود خواهد داشت. این آپارتمان‌ها در نارمک قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای هر متر دارند. با جستجو در بین آگهی‌های ملکانا شما می‌توانید یک آپارتمان نوساز در محدوده چهار راه سبز نارمک پیدا کنید که دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، پاسیو، کولر، شوفاژ و ….. است. این آپارتمان نوساز متری ۱۷ میلیون ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. با توجه به زیر بنا ۱۱۷ متری، قیمت خرید آپارتمان به ۲ میلیارد و ۴۷ میلیون تومان خواهد رسید. البته به جز این مورد موارد دیگری نیز با قیمت‌های نزدیک به ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومان برای هر متر در محله نارمک وجود دارند. اگر بودجه کافی برای خرید آپارتمان را دارید حتماً گزینه‌های مربوط به نارمک را در انتخاب های خود قرار دهید.