خرید آپارتمان

خرید آپارتمان در کاشانک تهران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید آپارتمان در کلان شهر تهران باشد. کاشانک یکی از قدیمی‎ترین محله های شمال تهران است که در شمیرانات قرار گرفته است. این محله به دلیل قرار گرفتن در مجاورت محله‌های نیاوران و دارآباد از لحاظ جغرافیایی در یکی از بهترین مناطق تهران محسوب می‌شود. تاریخچه این محله نشان می‌دهد که کاشانک از دیرباز دارای باغات سرسبز بوده و یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران است.

این ویژگی‌های مثبت سبب شده است همواره خرید آپارتمان در کاشانک یکی از گزینه‌های اولیه مشتریان و خریداران ملک باشد. اما با توجه به رشد قیمت‌ها خرید آپارتمان در این محله کمی سخت‌تر از گذشته شده است. در این مقاله سعی می‌کنیم با بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان که در سایت ملکانا ثبت شده‌اند، وضعیت خرید آپارتمان در محله کاشانک تهران را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با شرایط آپارتمان‌های این محله آشنا شویم.

خرید آپارتمان در کاشانک تهران 1

خرید آپارتمان ارزان در کاشانک

بعد از افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها در سال جاری، پیدا کردن آپارتمان ارزان قیمت در کاشانک به کار بسیار دشواری تبدیل شده است. به علت این که کاشانک یکی از محله‌های منطقه یک محسوب می‌شود، افزایش قیمت‌ها در این منطقه چشم‌گیرتر است. در حال حاضر اگر قصد خرید آپارتمان ارزان قیمت در کاشانک را داشته باید کمی خوش‌شانس باشید. زیرا حداقل قیمت در این منطقه از تهران برای هر متر آپارتمان در حدود ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر نگاهی به آگهی‌های ثبت شده توسط فروشندگان آپارتمان در سایت ملکانا بیاندازیم متوجه خواهیم شد که ارزان‌ترین آپارتمان ثبت شده در این منطقه یک آپارتمان ۷۵ متری در محدوده خیابان شهید گودرزی است که ۷۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. با توجه به قیمت و متراژ این آپارتمان به این نتیجه می‌رسیم که قیمت آن برای هر متر ۱۰ میلیون تومان است. علاوه برا این در محدوده سادات و تکیه می‌توانید آپارتمانی با قیمت هر متر ۱۰ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان نیز پیدا کنید. این آپارتمان ۹۰ متری در حدود ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

خرید آپارتمان در آجودانیه کاشانک

آجودانیه یکی از محله‌های معروف کاشانک است که معمولا توجه مشتریانی که به دنبال آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب‌تر هستند را به خود جلب می‌کند. در سایت ملکانا دو آگهی برای خرید آپارتمان در آجودانیه کاشانک ثبت شده است. آپارتمان اول یک آپارتمان دو اتاق خوابه  ۱۲ سال ساخت و دارای ۱۲۰ متر زیر بنا است. قیمت هر متر از این آپارتمان ۱۲ میلیون تومان محاسبه شده است. به این ترتیب قیمت کلی آپارتمان به ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان خواهد رسید. همانطور که ملاحظه می‌کنید افزایش قیمت‌ها سبب شده است که قیمت بسیاری از آپارتمان‌ها در این منطقه وارد کانال میلیاردی شود.

گزینه بعدی در این محله یک بنای ۷ سال ساخت ۲۱۵ متری است. این آپارتمان ۴ اتاق خواب دارد و در خیابان ۴ غربی آجودانیه قرار گرفته است. برای هر متر از این آپارتمان ۲۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید این آپارتمان را داشته باشید باید مبلغی در حدود ۴ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان پرداخت کنید. در حالیکه در فروردین امثال چنین آپارتمانی قیمتی در حدود ۲ میلیارد تومان داشت.

خرید آپارتمان در کاشانک تهران 2

گران‌ترین آپارتمان‌های کاشانک

اگر به دنبال آپارتمان‌های فول امکانات در کاشانک باشید می‌توانید گزینه‌های بسیار خوبی را در این منطقه از تهران مشاهده کنید. در سایت ملکانا در محدود کاشانک و محله آجودانیه چند گزینه خوب قابل مشاهده است که دارای امکانات کامل هستند. برای مثال شما می‌توانید در خیابان سپند یک آپارتمان ۲۲۵ متری ۳ اتاق خوابه نوساز با امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، سونا، استخر، جکوزی، لابی، سالن اجتماعات، فن کوئل و … خریداری کنید. قیمت این آپارتمان که در دسته لاکچری قرار می‌گیرد برای هر متر ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با توجه به متراژ ۲۲۵ متری آپارتمان، قیمت آن به مبلغ سرسام آور ۹ میلیارد تومان خواهد رسید.

اما گران‌ترین آپارتمان ثبت شده در این منطقه یک آپارتمان نوساز ۲۱۰ متری با سه اتاق خواب در محدوده اقدسیه و خیابان سپند است که ۱۰ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این موضوع به این معنا است که قیمت هر متر از این آپارتمان چیزی در حدود ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اگر قصد خرید این آپارتمان را داشته باشید از امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، سونا، پاسیو، لابی، سالن اجتماعات، چیلر و … بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این در یکی از بهترین نقاط شهر تهران زندگی خواهید کرد.

جمع‌بندی

شکی نیست که خرید آپارتمان در کاشانک یکی از بهترین گزینه‌ها است اما همانطور که مشاهده کردید ارزان‌ترین آپارتمان‌ها در این منطقه نیز چیزی در حدود ۱ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. این موضوع سبب شده است که حجم معاملات در این منطقه کاهش چشم‌گیری پیدا کند. با این حال اگر بودجه کافی داشته باشید آپارتمان‌های فول امکانات و لاکچری زیادی در این منطقه برای شما وجود خواهد داشت.