خرید آپارتمان لوکس

خرید آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرهای ایران را می‌توانید از وب سایت معتبر ملکانا بررسی و پیگیری کنید. چنانچه جزء افرادی هستید که به دنبال خرید آپارتمان لوکس در مناطق شیک و گران‌قیمت هستید دفتر مشاور املاک ملکانا فرصت‌های استثنایی و اکازیونی برای شما در اختیار دارد.

انواع آپارتمان‌های شیک و مدرن در مناطق مختلف تهران و سایر شهرها در متراژهای مختلف، امکانات متنوع و در محلات شیک و لوکس تهران را اینجا جستجو نمائید. خرید آپارتمان لوکس دارای نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. یک آپارتمان شیک و لوکس علاوه بر امکانات و ویژگی‌های آپارتمانهای معمولی باید دارای خصوصیات منحصر بفردی باشد که دیگر آپارتمان‌ها فاقد آن هستند.

مجموعه این امکانات و خدمات خاص در جهت فراهم آوردن آسایش و رفاه بیشتر برای ساکنین بکار می‌روند. بنابراین در خرید آپارتمان لوکس باید امکانات و خدمات رفاهی بیشتر در نظر گرفته شود. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی و زندگی صنعتی افراد وقت زیادی را در خانه می‌گذرانند از اینرو خانه دیگر تنها نقش یک سرپناه و محلی برای استراحت نبوده بلکه طیف متنوعی از خدمات و امکانات در آپارتمان‌های لوکس به ساکنین ارائه می‌شود.

خرید آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرها 1

نکات مهم در خرید آپارتمان لوکس

نکات مهم در خرید آپارتمان لوکس مشتمل بر موارد ذیل می‌گردد:

– امکانات و تجهیزات ایمنی مانند اطفاء حریق، سیستم تشخیص دود، سیستم دوربین مدار بسته و سایر سیستم‌های حفاظتی باید در آپارتمان و سایر مکان‌های ساختمان نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

– در خرید آپارتمان لوکس یکی از موارد با اهمیت برای خریداران داشتن سونا و جکوزی است. در صورت خرید چنین آپارتمانی به جنس مصالح بکار رفته در ساخت سونا و جکوزی، سیستم های امنیتی و حفاظتی بسیار اهمیت دارد. چنین محیط هایی به علت تماس افراد با محیط مرطوب و آب باید دارای سیستم ایمنی قوی باشد. در صورت عدم رعایت آن خطر جانی به همراه خواهد داشت.

– خانه‌ها و آپارتمان‌های هوشمند مجهز به انواع سیستم‌های حفاظتی و ایمنی بوده، همچنین با توجه به اینکه سیستم‌های روشنایی و تاسیسات و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی بطور اتومات و هوشمند تنظیم و کنترل می‌شوند دارای صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف انرژی و هزینه‌های جاری آپارتمان می‌گردد، لذا دارای مزایای زیادی هستند.

– وضعیت عایق‌بندی درها و پنجره‌ها، دیوارها، کف و سقف باید بطور کامل مورد توجه قرار گیرد. وضعیت ترافیک، آلودگی و شلوغی تهران نیاز به عایق‌بندی کامل آپارتمان جهت فراهم آوردن محیطی مناسب برای رفاه و آسایش ساکنین را دو چندان نموده است.

در بخش فوق برخی نکات مهم در خرید آپارتمان لوکس را تشریح نمودیم. این را در نظر بگیرید که توجه به موارد حقوقی در خرید آپارتمان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

خرید آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرها 2

خرید آپارتمان دوبلکس

خرید آپارتمان دوبلکس یکی از گزینه‌هایی است که برخی افراد به خرید آن تمایل نشان می‌دهند. آپارتمان‌های دوبلکس دارای ویژگی‌هایی هستند که سایر آپارتمان‌های مسطح فاقد آن بوده، لذا مورد توجه برخی خریداران قرار می‌گیرد. اولین مزیت خرید آپارتمان دوبلکس ایجاد فضایی خصوصی برای ساکنین آپارتمان در قسمت بالایی آپارتمان است.

اینگونه آپارتمان‌ها معمولاً دارای فضای نشمین و پذیرایی در پایین بوده که به همراه آشپزخانه و سرویس بهداشتی یک فضای عمومی در نظر گرفته می شود. همچنین دارای چندین اتاق در قسمت بالایی به همراه سرویس‌های بهداشتی و حمام و فضای نشیمن با توجه به فضا و نقشه آپارتمان است. افراد در اینگونه آپارتمان‌ها دارای فضای اختصاصی در بالا بوده که در صورت داشتن میهمان و افراد غریبه مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

فضای داخلی آپارتمان دوبلکس وسیع و دلباز بوده و دارای سقف بلند است. در خرید آپارتمان دوبلکس وضعیت راه پله‌های آن را باید در نظر بگیرید چنانچه برای خانواده‌های دارای فرزند کوچک و یا سالمند ممکن است خطر آفرین باشد. از اینرو توصیه می‌گردد در صورت خربد آپارتمان دوبلکس وضعیت راه پله آنرا بررسی و در صورت نیاز اصلاحات لازم برای ایمنی آنرا انجام دهید.

خرید آپارتمان لوکس در تهران و سایر شهرها 3

خرید آپارتمان لوکس با ملکانا

خرید آپارتمانلوکس با ملکانا تجربه خوشایندی برای شما رقم خواهد زد. دفتر مشاور املاک ملکانا با بایگانی متنوع و کاملی از انواع آپارتمان‌های لوکس، دوبلکس و پنت هاوس امکان انتخاب به شما می‌دهد. چنانچه از متقاضیان خرید آپارتمان لوکس در تهران و یا سایر شهرها هستید توصیه می‌گردد وب سایت ملکانا و بایگانی منحصر بفرد آن را مشاهده نمائید.

شما این امکان را دارید که تصاویر کامل و ۳۶۰ درجه آپارتمان را مشاهده نموده و با استفاده از تور مجازی نسبت به بازدید ملک بطور آنلاین بپردازید. در صورت مشاهده تصاویر و تمایل به خرید آپارتمان می‌توانید طی تماس با کارشناسان ملکی ملکانا از اطلاعات تکمیلی، نحوه پرداخت، موعد تحویل و سایر موارد دیگر اطلاع کسب نمائید. قرار بازدید حضوری و قرار ملاقات با فروشنده و تنظیم قرارداد از دیگر مراحل خرید آپارتمان بوده که زیر نظر کارشناسان ملکی مجرب و وکلای حقوقی ملکانا صورت می‌پذیرد.