هومن گریوانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار، ضمن اشاره به این که تکمیل و ساخت واحد های مسکونی مهر یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان است اظهار داشت: برای نیل به این هدف و تکمیل واحد های مسکونی مهر در گلبهار، برنامه های مدونی ترتیب داده ایم و راهکار های مناسبی در این خصوص اندیشیده ایم.

گریوانی ضمن حضور در محل ساخت واحد های مسکونی مهر در شهر جدید گلبهار، روند ساخت واحد ها و میزان پیشرفت پروژه را زیر ذره بین برد و اظهار داشت: تعداد مسکن مهر در گلبهار به ۳۹ هزار و ۸۳۳ واحد می رسد که تعداد واحد هایی که افتتاح شده اند و به مرحله بهره وری رسیده اند ۲۹ هزار و ۵۵۸ مورد می باشد.

به گفته این مقام مسئول تعداد مسکن مهر باقی مانده ۱۰ هزار و ۲۷۵ واحد است که تکمیل آن ها بر عهده تعاونی ها می باشد. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: انتظار می رود این واحد ها با سرعت بیشتری اجرایی شوند و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار بگیرند. گریوانی تصریح کرد: به دلیل کم کاری هایی که از سوی برخی تعاونی ها طی ماه های اخیر صورت گرفته شاهد به تعویق افتادن برخی پروژه های مسکن مهر بوده ایم که در ماه های گذشته جلساتی برای بررسی این روند برگزار شده اند. این مقام مسئول ادامه داد: امید است تکمیل این واحد ها با سرعت بیشتری رقم بخورد و تعاونی ها در امر تکمیل و ساخت واحد ها شتاب بیشتری را به کار ببرند.

مدیرعامل شرکت جدید شهر عمران گلبهار، این طور ادامه داد: بر اساس آنچه در سامانه الکترونیکی به ثبت رسیده تعداد واحد های فاقد متقاضی در حال حاضر ۱ هزار و ۱۹۵ مورد می باشد که بر اساس تفاهم هایی که میان وزارت راه و شهرسازی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی صورت گرفته بخشی از این واحد ها در اختیار کمیته قرار خواهد گرفت تا برای تأمین واحد مورد نیاز مددجویان به کار گرفته شوند.

وی در ادامه صحبت هایش تعداد واحد هایی که رشد فیزیکی آن ها در شهر گلبهار بالغ بر ۸۰ درصد برآورد شده اند را ۲ هزار و ۱۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار داشت: در بازدید هایی که از این پروژه ها به عمل آمده مشکلات آن ها بررسی شده و مورد تحلیل قرار گرفته اند و به زودی حل آن ها در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی افزود: امید است همزمان با جشن ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعدادی از این واحد ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرند.

  • منبع خبر : تی نیوز