محمدخالدی سردشتی به عنوان نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، از توانمند سازی مددجویان چهار محال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد نیازمندان و مددجویان را در مرکز توجه قرار داده و همواره به فکر توانمند سازی و بهبود شرایط آن هاست.

وی ضمن اشاره به این که کمیته امداد استان نهایت همکاری و مشارکت را با دیگر دستگاه ها داشته است اذعان نمود: کمیته تلاش های زیادی را در مناطق محروم به عمل آورده است و اقدامات و فعالیت های این کمیته نیازمند قدردانی و تشکر است.

نماینده مردم لردگان در مجلس ادامه داد: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی نیز گام های ارزشمندی برداشته و دست به حرکت های مثبتی زده است. وی افزود: به واسطه وام های خودکفایی و زمینه ها و بستر هایی که این کمیته برای مددجویان ایجاد نموده آن ها می توانند به کسب درآمد و خلق پول برسند.

خالدی سردشتی از تسهیلات اشتغالزایی که توسط این نهاد در مرکز توجه قرار گرفته است سخن گفت و اظهار داشت: این تسهیلات و وام ها بدون بهره در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت. وی افزود: لردگان ظرفیت های منحصر به فردی دارد و مردمی سختکوش که با دریافت نمودن چنین وام هایی می توانند شرایط خود را بهبود ببخشند و آن را ارتقا دهند.

این مقام مسئول، ساخت مسکن را یکی از مهم ترین اهداف این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی و وسعت شهر لردگان با این حال اقدامات منحصر به فردی در آن صورت گرفته و در حوزه تولید مسکن گام های ارزشمندی برداشته شده است. وی اظهار داشت: چنانچه طرح های در دست اجرا به درستی انجام شوند آنگاه شاهد بهبود شرایط در این زمینه خواهیم بود.

  • منبع خبر : تی نیوز