خرید آپارتمان

خرید آپارتمان و املاک در تمام ایران را می‌توانید از طریق دفاتر مشاور املاک معتبر و دارای مجوز رسمی انجام دهید. امروزه دیگر روش‌های قدیمی در خرید و فروش املاک دارای کارایی‌های لازم نبوده و انواع روش‌های نوین بازاریابی و انجام امور ملکی تحت وب بکار می‌رود.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های اطلاعات انواع مختلفی از کارها و امور بصورت آنلاین انجام می‌پذیرد. خرید از فروشگاه‌های آنلاین، انجام امور بانکی، ثبت نام خودرو و حتی خرید آپارتمان و املاک از طریق سایت‌های آنلاین دیگر در حد یک نقشه و طرح نبوده و در همه جای دنیا اجرا می‌گردد.

در کشور ایران نیز در سالیان اخیر پیشرفت قابل توجهی در تکنولوژی فضای مجازی و اینترنت به وجود آمده است. همچنین روش‌های نوین بازاریابی و بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت و شبکه‌های مجازی فراگیر شده است.

بنگاه‌های مشاور املاک معتبر و مدرن در سراسر ایران دارای وب سایت و دیگر کانال‌های مجازی هستند که به معرفی دفتر مشاور املاک جهت خرید و فروش آپارتمان و املاک مشغول هستند. وب سایت‌های تخصصی املاک با تمرکز بر ارائه خدمات تخصصی ملکی از جمله خرید آپارتمان، زمین و سایر واحدهای مسکونی و همچنین آگهی فروش آپارتمان و واحدهای مسکونی، زمین و سایر املاک در نقش یک دفتر مشاور املاک آنلاین و مجازی ظاهر می‌شوند.

اما نکته قابل توجه این است که شما با انبوهی از وب سایت‌های املاک مواجه هستید و از آنجائیکه به صورت غیر حضوری از خدمات آن استفاده می نمائید باید ویژگی‌های یک سایت تخصصی و معتبر املاک را جهت خرید آپارتمان خود بدانید تا بتوانید با اطمینان از آن استفاده نمائید.

کامل‌ترین سایت تخصصی املاک ایران 1

سایت تخصصی خرید آپارتمان و املاک

سایت تخصصی خرید آپارتمان و املاک باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتوان با اطمینان کامل به آن مراجعه نمود. انبوه سایت‌های املاک و مستغلات در اینترنت قابل مشاهده است اما تمام آن‌ها دارای قابلیت‌های یک سایت املاک کامل و رسمی نمی‌باشند.

در وهله اول دفتر مشاور املاک مربوطه باید دارای مجوز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات بوده و تمام امور ملکی خود را از سامانه املاک انجام دهد. سامانه مربوطه کلیه فعالیت‌های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان و املاک را ثبت نموده و کد رهگیری ارائه می‌نماید. کد رهگیری معتبر به عنوان یک کد با قابلیت پیگیری بوده و دیگر نگرانی بابت خرید آپارتمان خود نخواهید داشت.

همچنین قراردادهای تنظیم شده بر اساس فرمت رسمی و دارای هولوگرام به مثابه یک قرارداد معتبر تلقی می شود. سایت‌های تخصصی املاک باید دارای انواع مجوزهای رسمی مربوطه از سازمان‌های و ارگان‌های مربوطه باشند که در صفحه اصلی وب سایت درج می‌گردد. در سایت تخصصی خرید و فروش آپارتمان شما باید دارای امکانات و خدمات ویژه‌ای باشید. جهت تبیین خصوصیات یک سایت تخصصی خرید آپارتمان به بخش بعد رجوع نمائید.

خرید آپارتمان، مستغلات در تمام ایران 2

ویژگی سایت مشاور املاک خرید آپارتمان

ویژگی سایت مشاور املاک خرید آپارتمان به چندین بعد تقسیم‌بندی می‌گردد. اول اینکه سایت باید دارای مجوزهای مربوطه بوده و دفتر مشاور املاک سایت نیز باید دارای مجوز رسمی از اتحادیه مشاورین املاک باشد. دوم سایت باید دارای بخش‌ها و منوهای تخصصی جهت خرید و فروش آپارتمان و املاک و همچنین امکاناتی جهت ثبت آگهی فروش آپارتمان باشد.

یکی از این بخش‌ها بایگانی املاک و واحدهای مسکونی است که باید انواع مختلفی از آپارتمان و املاک را پوشش دهد. مشتریان از هر نوع قشر و بودجه‌ای باید این امکان را داشته باشند که بتوانند نسبت به خرید آپارتمان مد نظر خود اقدام نمایند. بایگانی املاک باید بطور مرتب بروز رسانی شده و فایلهای از رده خارج حذف و آگهی‌های جدید به آن اضافه گردند. همه چیز از یک بایگانی خوب و کامل شروع می‌شود.

امکان جستجوی املاک نکته مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. متقاضیان خرید و فروش آپارتمان باید این امکان را داشته باشند که با جستجوی املاک به لیست آپارتمان‌های موجود دسترسی داشته باشند.

در خرید آپارتمان خریدار باید بتواند مشخصات و تصاویر آپارتمان را مشاهده نماید. همچنین اخبار و اطلاعات در حوزه مسکن بخش مهم دیگری است که نشان دهنده حرفه‌ای بودن سایت مربوطه است. با توجه به توضیحات فوق یکی از سایت‌های معتبر املاک جهت فروش و خرید آپارتمان را معرفی می‌نمائیم.

خرید آپارتمان، مستغلات در تمام ایران 3

خرید آپارتمان از سایت ملکانا

خرید آپارتمان از سایت ملکانا به عنوان دفتر مشاور املاک معتبر دارای امکانات و مزایای بیشماری برای خریداران است. فروشندگان و خریداران جهت فروش و خرید آپارتمان و سایر املاک و مستغلات با گزینه‌های متعدد و خدمات ویژه‌ای روبرو هستند.

بخش اخبار و اطلاعات، بایگانی املاک، جستجوی املاک، مشاهده مشخصات و تصاویر آپارتمان‌ها، ثبت آگهی فروش آپارتمان، درخواست مشاوره حقوقی، مشاوره کارشناسان ملکی، برآورد قیمت کارشناسی املاک، معرفی مشخصات و محلات مختلف تهران و امکانات آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر قابل مشاهده است.

همچنین در صورت خرید آپارتمان از ملکانا شما امکان برخورداری از تخفیف کمیسیون دفتر مشاور املاک از ۷۰ تا ۹۰ درصد و شرکت در قرعه‌کشی ملکانا را دارید. ملکانا بهترین گزینه جهت خرید و فروش آپارتمان برای مالکین و خریداران محسوب می‌شود.