املاک تهران

املاک تهران و ایران را می‌توانید از طریق مرکز تخصصی املاک و مستغلات ملکانا پیگیری نمائید. هرگونه امور ملکی مانند خرید و فروش، رهن و اجاره، اخبار و اطلاعات بازار مسکن، جستجوی املاک و مشاهده لیست املاک مورد نیاز و بسیاری خدمات و امکانات دیگر را می‌توانید از طریق سایت ملکانا بررسی و پیگیری نمائید. دفتر مشاور املاک تهران ملکانا دارای خدمات و امکانات بسیاری بوده و جوابگوی نیاز مشتریان با هر بودجه و سلیقه‌ای است. انواع آپارتمان‌ها و واحدهای مسکونی لوکس و گران‌قیمت تا خانه‌هایی با قیمت مناسب و ارزان را می‌توانید در دفتر مشاور املاک ملکانا مشاهده نمائید.

دفتر مشاور املاک ملکانا کلیه خصوصیات و ویژگی‌های یک مشاور املاک مدرن و بزرگ را داشته و به ارائه انواع خدمات و امکانات به مخاطبان خود می‌پردازد. چنانچه بدنیال یک مشاور املاک تهران معتبر و مجهز به انوا روش‌های نوین ارائه خدمات می‌گردید دفتر مشاور املاک تهران ملکانا را به شما پیشنهاد می‌نمائیم. جهت آشنایی با انواع خدمات و امکانات قابل ارائه توسط ملکانا به معرفی خدمات منحصر بفرد و خاص ملکانا می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

مناطق پرطرفدار برای خرید خانه در تهران کدامند

امکانات مشاور املاک تهران ملکانا

امکانات مشاور املاک تهران ملکانا در میان سایر رقبای خود منحصر بفرد بوده و دارای ویژگی‌های خاصی است. یکی از نقاط قوت دفتر مشاور املاک تهران ملکانا بایگانی بسیار کامل و جامع آن است. شما در بایگانی ملکانا انواع متعددی از املاک شامل آپارتمان، خانه، ویلا، واحدهای مسکونی، زمین و سایر مستغلات را در متراژهای گوناگون، نوساز و قدیمی از مناطق اعیان نشین گرفته تا مناطق ارزان‌تر را می توانید در آرشیو ملکانا مشاهده نمائید.

فایل‌های موجود در آرشیو بطور مرتب بروزرسانی شده و آگهی‌های جدید در معرض نمایش قرار می‌گیرد. همچنین امکان جستجوی املاک بر اساس فاکتورهای متعددی مانند متراژ، سال ساخت، تعداد اتاق، موقعیت جغرافیایی، قیمت ملک و غیره وجود خواهد داشت.

درخواست برآورد قیمت کارشناسی املاک و ثبت درخواست آگهی فروش و یا اجاره خدمت دیگری از املاک تهران ملکانا است که بطور آنلاین و در کمترین زمان ارائه می‌گردد. همچنین مشاهده تعداد آگهی‌های موجود در هر منطقه تهران جهت ارزیابی کلی بر روی نقشه تهران امکان جستجوی آسان و مشاهده آگهی‌ها را میسر نموده است. برخورداری از خدمات مشاوره کارشناسان ملکی و تیم وکلای حقوقی مجرب ملکانا از دیگر امکانات تخصصی در امور ملکی بشمار می رود. امکان مشاهده تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه از فضای داخلی املاک و در واقع برخورداری از تکنولوژی تور مجازی دیگر ویژگی منحصر بفرد دیگری است که ملکانا به فروشندگان و خریداران املاک عرضه می‌نماید.

ملکانا برترین سایت املاک تهران

ملکانا برترین سایت املاک تهران و ایران و یکی از بزرگترین دفاتر مشاور املاک محسوب می‌شود. شرکت دانش بنیان ملکانا یک مرکز تخصصی املاک بوده که مجموعه خدمات کامل و متفاوتی نسبت به دیگر دفاتر مشاور املاک به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در وبلاگ ملکانا اطلاعات بسیار سودمندی در مورد محلات مختلف تهران مشاهده می‌نمائید. اطلاعاتی از قبیل تاریخچه هر محله، بافت مسکونی، امکانات در دسترس همانند مراکز تفریحی، ورزشی، خرید، مراکز درمانی، داروخانه، پمپ بنزین، دسترسی به خیابان‌های اصلی و بزرگراه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی و بسیاری اطلاعات کاربردی دیگر برای مخاطبان و خریداران نمایش داده می‌شود. چنانچه می‌خواهید با محلات مختلف تهران و نوع بافت آن آشنا شده و در نهایت برای خرید و یا اجاره تصمیم‌گیری نمائید بهترین منابع و اطلاعات مفید را از وبلاگ ملکانا دریافت نمائید.

سایت املاک تهران ملکانا به شما فرصت‌های سرمایه‌گذاری ناب و منحصر بفردی را معرفی می‌نماید چنانچه با مراجعه به منوی مربوطه می‌توانید از آخرین و جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف ایران آگاه شوید. اگر چنانچه تا کنون به وب سایت ملکانا مراجعه نکرده‌اید پیشنهاد می‌گردد با مراجعه به وب سایت ملکانا، خدمات و امکانات ویژه دفتر مشاور املاک تهران ملکانا را از نزدیک بررسی و مشاهده نمائید.

معرفی دفتر مشاور املاک تهران ملکانا 3

خدمات ویژه سایت املاک تهران ملکانا

نظیر خدمات ویژه سایت املاک تهران ملکانا را در هیچ سایت املاک دیگری مشاهده نخواهید کرد. مجموعه کاملی از امکانات و خدمات تخصصی ملکی به همراه امکانات منحصربفرد به مشتریان عرضه می‌شود. مشاهده تصاویر سه بعدی و ۳۶۰ درجه املاک و امکان استفاده از تور مجازی کمک زیادی به شما خواهد کرد، بطوریکه بدون مراجعه حضوری برای بازدید ملک می‌توانید در هر زمان و مکان از طریق وب سایت ملک را بازدید نمائید.

این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه امکانات و خدمات سایت املاک تهران ملکانا رایگان بوده و بدون هیچگونه هزینه‌ای به مخاطبان عرضه می‌شود. خدمات مشاوره کارشناسان ملکی و تیم حقوقی ملکانا نیز از جمله دیگر خدمات ویژه ملکانا بوده که مشتریان را در تمام مراحل معامله همراهی می‌کند.

تخفیف در کمیسیون خرید و فروش املاک از ۷۰ تا۹۰ درصد و شرکت در قرعه‌کشی ملکانا جزو دیگر خدمات ویژه دفتر مشاور املاک تهران ملکانا محسوب می‌شود، بدین ترتیب شما علاوه بر برخورداری از خدمات و امکانات ویژه دفتر مشاور املاک ملکانا از تخفیف کمیسیون و شرکت در قرعه کشی نیز برخوردار می‌شوید.