وکیل ملکی

وکیل ملکی مجرب در امور ملکی و حقوقی یکی از ضروریات و الزامات هر قرارداد بشمار می‌رود. مشاوره حقوقی می‌تواند ضامن امنیت و صحت قرارداد املاک بوده و طرفین را نسبت به احقاق حقوق خود و جلوگیری از پایمال شدن حق خود امیدوار و مطمئن سازد. به عبارت ساده‌تر وکیل ملکی بیمه کننده قرارداد و معامله بوده و حافظ اموال و دارایی‌های مورد معامله بشمار می‌رود.

این را در نظر داشته باشید که معاملات املاک جزء معاملات گران و ارزشمند محسوب می‌شوند، بطوریکه در بسیاری موارد خریدار با فروش کلیه دارایی‌های خود و یا استفاده از وام و تسهیلات بانکی تمام توان مالی خود را جهت خرید املاک بکار می‌بندد. بنابراین چنانچه در اثر عدم آگاهی، سهل‌انگاری و یا نادیده گرفتن اصول حقوقی حین انجام معامله و عقد قرارداد فرد دچار خسران و زیان گردد، ممکن است به بهای از بین رفتن تمام دارایی‌های وی تمام شود.

مشاوره با وکیل ملکی کاردان و با تجربه می‌تواند تمام اصول و مفاد حقوقی و ریزه‌کاری‌هایی که ممکن است از دید افراد دور بماند را حین تنظیم قرارداد و انجام خرید و فروش بطور کامل اجرا نماید. با داشتن یک قرارداد کامل و بدون عیب و نقص مهمترین قدم در انجام یک معامله بدون ریسک را برداشته اید. حال به معرفی مهمترین مفاد یک قرارداد از نظر وکیل ملکی می‌پردازیم.

وکیل مجرب در امور ملکی 2

تنظیم قرارداد کامل تحت نظر وکیل ملکی

تنظیم قرارداد کامل تحت نظر وکیل ملکی مجرب و توانا یکی از اساسی‌ترین و محسوس‌ترین گام‌ها در جلوگیری از مشکلات احتمال آینده بشمار می‌رود. داشتن یک قرارداد املاک کامل و بدون عیب و نقص می‌تواند ضامن امنیت و سلامت معامله باشد. از آنجائیکه عقد قرارداد اجرای یک پیمان رسمی و تعهدنامه میان دو طرف محسوب شده و طرفین ملزم به اجرای آن طبق مفاد مندرج در قرارداد هستند، لذا اکثر مفاد حقوقی و بندها و تبصره‌های الزام‌آور در آن لحاظ می‌گردد.

یک قرارداد کامل باید دارای مفاد حقوقی الزام‌آور برای طرفین بوده و اقدامات حقوقی، جبران خسارت و یا حتی فسخ قرارداد، در صورت عدم ایفای تعهدات طرفین در آن گنجانیده شود. حال تصور کنید که یکی از طرفین قرارداد بدون آگاهی و اشراف کامل به مسایل حقوقی و همچنین بدون کمک و مشاوره وکیل ملکی اقدام به تنظیم قرارداد نماید، چنین فردی ندانسته خود را با گرفتار مسایل و مشکلات زیادی کرده که نتیجه آن در درجه اول ضرر و زیان مالی و از دست رفتن دارایی و اموال وی می‌باشد. از طرف دیگر در صورت مشاوره وکیل ملکی و به سهولت امکان جلوگیری از این موارد وجود خواهد داشت.

مفاد حقوقی قرارداد و وکیل ملکی

در مبحث مفاد حقوقی قرارداد و وکیل ملکی به الزامات یک قرارداد کامل که توسط وکیل مجرب تنظیم و اجرا می‌گردد اشاره می‌شود. همانطور که گفتیم قرارداد کامل باید مشتمل بر بندها و تبصره‌های حقوقی طبق موازین و اصول قانونی بوده و کلیه جوانب احتیاط را در نظر بگیرد. یک قرارداد کامل باید شامل مشخصات کامل فروشنده و خریدار طبق کارت شناسایی و پس از بررسی هویت افراد باشد.

مورد معامله باید بطور کامل و با جزئیات در آن درج شده و ثمن معامله و نحوه پرداخت و تسویه حساب نیز بطور کامل و شفاف تشریح گردد. پس از موارد فوق وکیل ملکی کارآمد مفاد حقوقی در مورد موعد تحویل ملک، زمان تسویه حساب، زمان تنظیم سند رسمی، چگونگی پرداخت‌ها توسط خریدار و امکانات و تجهیزات ملک خریداری شده را بطور کامل در قرارداد قید می‌نماید. از دیگر موارد الزامی قرارداد که توسط وکیل ملکی مجرب در نظر گرفته می‌شود موارد مرتبط با ابطال و فسخ قرارداد و شرایط اجرای آن است. همچنین مواردی مانند پرداخت خسارت توسط هر یک از طرفین در صورت عدم ایفای تعهدات مندرج در قرارداد و انجام اقدامات قانونی حین تنظیم قرارداد توسط وکیل ملکی در نظر گرفته می‌شود.

وکیل مجرب در امور ملکی 1

مشاوره وکیل ملکی در ملکانا

انجام مشاوره وکیل ملکی در ملکانا توسط تیم وکلای حقوقی صورت می‌پذیرد. دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان مرکز تخصصی املاک و مستغلات در تهران و ایران علاوه بر ارائه انواع خدمات ملکی برای خرید و فروش، رهن و اجاره انواع ملک در تهران و سایر شهرهای ایران به ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط وکیل ملکی جوان و توانا می‌نماید.

چنانچه در خرید و فروش و یا حتی رهن و اجاره املاک خود نیازمند مشاوره حقوقی ملکی هستید مشاوران حقوقی ملکانا بهترین گزینه برای شما بشمار می‌روند. اشراف کامل به مسایل حقوقی و ملکی از ویژگی‌های تیم وکلای حقوقی ملکی ملکانا محسوب می‌شود. خدمات مشاوره وکیل ملکی در اسرع وقت و کمترین هزینه شما را در راستای احقاق حقوق خود رهنمون می‌سازد.

جهت تماس با تیم وکلای ملکی ملکانا کافی است از طریق وب سایت ملکانا و شماره های تماس ذکر شده اقدام به ارتباط و درخواست نمائید. تیم حقوقی ملکانا در کمترین زمان نسبت به اجرای درخواست شما اقدام و خدمات مشاوره توسط وکیل ملکی مجرب ارائه خواهد شد.