املاک تهران

تهران بزرگ‌ترین شهر ایران و همچنین پایتخت ایران و البته یکی از پر جمعیت‌ترین شهرهای دنیا است. املاک تهران با توجه به گستردگی و نوع هر ساختمان و زمین در هر منطقه از تهران شرایطی متفاوت خواهد داشت. با توجه به بافت شهری گسترده و متفاوت این شهر، گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب و یا خرید ملک در تهران وجود دارد. در میان این گزینه‌ها شما باید دقت کنید تا با توجه به توانایی مالی خود و همچنین شرایط محیطی، فنی و موقعیتی ملک مورد نظر، برای خرید اقدام کنید.

در تهران به دلیل این که در هر منطقه بیش از ده‌ها پیشنهاد برای معامله املاک وجود دارد، نیازی به عجله کردن شما برای انتخاب نیست و شما می‌توانید با آسودگی خاطر و با صبر، با بازدید از تمامی گزینه‌ها و همچنین دریافت مشاوره از یک بنگاه خِبره و با سابقه نسبت به انتخاب و خرید اقدام نمایید. در این مطلب می‌خواهیم با شما درباره شرایط معامله در املاک تهران و همچنین گزینه‌های پیشنهادی در هر قسمت از شهر تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

املاک تهران ملکانا 3

املاک تهران ملکانا

همانطور که در بالا ذکر شد، شما برای انجام هرگونه معامله ملکی در تهران، از یک بنگاه و مرکز متخصص و با تجربه مشاوره بگیرید. همچنین دست شما در بررسی گزینه‌های مختلف باید باز باشد. گروه املاک ملکانا با توجه به سابقه درخشان و طولانی خود در زمینه معاملات در املاک تهران، با راه‌اندازی سایت ملکانا، اقدام به ارائه پیشنهادات ملکی خود در سطح شهر تهران به صورت آنلاین کرده است. در این روش شما می‌توانید در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران بیش از ۱۴ هزار گزینه ملکی را در شرایط متراژ، منطقه و زیربنای مختلف ببینید و شرایط آن‌ها را بررسی کنید.

در پیشنهادات گروه املاک ملکانا در سایت خود، شما می‌توانید اطلاعات و تصاویر دقیق و کاملی از ملک مورد نظر داشته باشید. در هر پیشنهاد شما می‌توانید اطلاعاتی از قبیل متراژ، تعداد اتاق خواب، سن و سال ساختمان، منطقه و محدوده جغرافیایی ملک، پارکینگ، انباری، بالکن، شوفاژ، اسپیلت، تعداد طبقه‌ها، تعداد واحدها در هر طبقه، جهت بنا، نوع نما، نوع آشپزخانه و نوع کفپوش، سرویس بهداشتی و نوع سند را بررسی کنید. سفارشات مذکور دارای کد خاص خود بوده و شما می‌توانید با برداشت هر کد و تماس با مشاورین ملکانا، شرایط ملک مورد نظر را با توجه به توان مالی خود با کارشناسان بررسی کنید. همچنین در هر پیشنهاد در ستونی با عنوان مزایا و معایب، به طور اجمالی نقاط مثبت و منفی کلی ملک نیز بررسی شده است.

وضعیت معاملات املاک تهران در سال جاری

در شهر تهران با توجه به قدمت ساخت و سازها و البته رشد سرمایه‌گذاری های ملکی در سال‌های اخیر، معاملات به شکل گسترده‌ای در جریان است. البته در سال‌های ۹۴ و به خصوص ۹۵ حجم این معاملات به دلیل رکود کلی در بازار مسکن تهران و کل کشور، بسیار پایین‌تر بود. اما در سال ۹۷ و با شوک ارزی وارد شده به بازار و همچنین سازندگان ساختمان، ساخت و سازهای جدید کمتر انجام می‌شود و تمایل بازار به سمت گزینه‌های موجود خواهد رفت. در چنین شرایطی و با افزایش روزانه و هفتگی ارزش املاک، عرضه املاک نیز کاهش یافت و بازار املاک تهران و سراسر ایران از رکود به طور کامل خارج شد. در چنین شرایطی واگذاری واحدهای مسکن مهر نیز در مراحل پایانی تحویل خود قرار دارد. تمامی این عوامل باعث شد تا قیمت املاک به خصوص در تهران، با رشد چند برابری مواجه شود.

خریداران و فروشندگان املاک در تهران در چنین شرایطی باید توجه داشته باشند تا با اتخاذ تصمیمات درست، از زیان مالی در معاملات خود جلوگیری کنند. برای مثال فرض کنید شما می‌خواهید با مبلغ ۱ میلیارد تومان، یک واحد مسکونی در یکی از مناطق تهران تهیه کنید. اگر از مناطق جنوبی و بعضاً شرقی تهران صرف نظر کنید، غرب و شمال تهران دارای قیمت‌های بسیار بالاتری نسبت به سایر نقاط خواهد بود. در چنین شرایطی شما باید حتی‌الامکان سعی کنید که اولاً سریع‌تر پیشنهادات را بررسی کنید و تصمیم بگیرید؛ زیرا در چنین شرایطی با افزایش روز افزون قیمت ملک، یک میلیارد تومان پول شما شاید تا یک ماه آینده ارزش خود را به نسبت یک سوم یا یک چهارم از دست بدهد و شما به جای یک واحد نوساز در مناطق خوب با متراژ منطقی، فقط بتوانید پیشنهادات ساختمان‌های چند ساله را حتی با متراژ کمتر بررسی کنید.

املاک تهران ملکانا 1

با کارشناسان املاک تهران در گروه ملکانا تماس حاصل فرمایید!

در هر زمان که قصد خرید و یا فروش املاک در تهران را داشتید بی‌درنگ و فوت وقت، با کارشناسان ملکانا در حوزه املاک تهران تماس حاصل کنید. کارشناسان ما در این تماس شما را با توجه به توان مالی و منطقه مورد نظر، به سمت مناسب‌ترین املاک و پیشنهادات هدایت می‌کنند.