همزمان با بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و اعضای شورای تأمین شهرستان از پروژه مسکن مهر، فرماندار کردکوی در خصوص مشکلاتی که در مسیر تکمیل واحد های مسکونی مهر قد علم کرده اند، صحبت کرد و این طور گفت: مجموعه مدیریت شهرستان، مهم ترین اولویتش را رسیدگی به مشکلات مسکن مهر اعلام کرده است. ابراهیم قدمنان در حاشیه این بازدید نقطه نظرات خود را در خصوص مسکن مهر اعلام کرد و در این باره اظهار داشت: ساکنان مسکن مهر کردکوی پیوسته از عدم تکمیل واحد هایشان گله مند بودند و عنوان می کردند از خدمات مناسب بی بهره اند از این رو بازدید امروز جهت رسیدگی به شکایات آن ها، عملی گشت. این مقام مسئول از ارزیابی وضعیت مسکن مهر سخن به میان آورد و اذعان نمود: شرایط را از نزدیک مشاهده کردیم و وضعیت بد خدمات رسانی به ساکنان مسکن مهر را بررسی نمودیم.

وی با اشاره به این که مجموعه مدیریت شهرستان، مهم ترین اولویتش را رسیدگی به وضعیت مسکن مهر قرار داده است اظهار داشت: بر اساس پیش بینی های انجام شده انتظار می رود در دهه نخست اسفند ماه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار، شورای عالی شهرسازی استان برگزار گردد و مشکلات مربوط به مسکن مهر زیر ذره بین رود، از این رو نتیجه این بازدید را در این شورای عالی مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

قدمنان در پایان مشکلات مسکن مهر را نام بردند و آن ها را به این صورت لیست کردند: عدم راه اندازی آسانسور، رها شدن برخی ساختمان های نیمه کاره به حال خود در فاز دوم ، عدم دسترسی به آب شرب کافی، وجود حیوانات در اطراف ساختمان ها، وجود راه پله های غیراستاندارد، عدم استفاده از درب و حصار مناسب برای قسمت های ورودی، نقص سیستم فاضلاب و پخش بوی تعفن.

  • منبع خبر : شهرخبر