مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استاندار تهران، عنوان کرد: در شهر جدید پرند به زودی ۵ هزار و ۱۳۸ واحد به بهره برداری خواهد رسید.

علی اکبر خراسانی با اشاره به این که اقدامات مهمی برای آماده سازی واحد های مسکونی مهر در پردیس و پرند به عمل آمده از افتتاح ۵ هزار مسکن مهر در شهر جدید پرند سخن به میان آورد. وی با اشاره به این که شرایط اقتصادی تکمیل واحد ها را با مشقت و دشواری هایی همراه ساخته بود عنوان نمود: با این حال با  مشارکت های همه جانبه ای که صورت گرفت توانستیم، ۵ هزار و ۱۵ مسکن را در پردیس به بهره برداری برسانیم و ۵ هزار و ۱۳۸ واحد در شهر جدید پرند نیز به زودی به مرحله افتتاح و بهره وری خواهد رسید.

وی از جمله دیگر پروژه های در حال آماده سازی را پروژه پل سیمان در منطقه پاکدشت نام برد و اظهار داشت: این پروژه را می توان به عنوان طرح هایی نام برد که مدت ها در جوار جاده امام رضا (ع)، بلاتکلیف باقی مانده بود و اقدامی برای تکمیل و اتمامش انجام نشده بود، با این حال با برنامه ریزی های انجام شده، تکمیل آن در دستور کار قرار گرفته است و اعتقاد ما بر این است که تکمیل این پروژه می تواند توسعه پاکدشت را چند گام به جلو هل دهد.

مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران، صحبت هایش را این طور ادامه داد: آماده سازی این سازه، اقدامات مربوط به رمپ و زیرسازی زیر ذره بین رفته است. وی افزود: چنانچه عملیات مربوط به ایمن سازی و آماده سازی لوله بنزین نیز در دستور کار قرار بگیرد و به نقطه پایان برسد، آن گاه می توانیم به افتتاح و بهره وری این پروژه مبادرت ورزیم.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز