بر اساس آن چه نمایندگان مجلس مقرر کردند، کمک هزینه مسکن نیرو های مسلح که ساکن خانه های سازمانی هستند، باید از حقوق آن ها کم شود.

نمایندگان مجلس صبح امروز مورخ ۴ اسفند ماه، در جلسه علنی مجلس، در ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ در قسمت مربوط به درآمد، این بار بند ج و بند الحاقی ۱ تبصره ۱۱ را وسواسانه به بررسی گذاشتند.

بر اساس آن چه در بند ج عنوان شده و همسو با عمل به ماده ۱۱۰ از قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، کارمندان نیروی مسلح که در خانه های سازمانی ساکن هستند بایستی کمک هزینه مسکن از حقوقشان کسر گردد. این مبلغ از حقوق نیرو های مسلح کسر می گردد و به حساب خزانه داری کل کشور اضافه می شود. واریز این هزینه به موضوع ردیف ۱۶۰۱۸۴ جدول شماره ۵ انجام خواهد شد.

سازمان تعزیرات حکومتی، با توجه به بند الحاقی ۱، باید مشارکت هایی را با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به عمل آورده و اموال، سپرده های بانکی، وجوه نقدی و دارایی های متهمان تعزیرات حکومتی که حکم مربوط به آن ها ارائه شده اما تا انتهای سال ۹۷ عملی نشده است، وصول آن در دستور کار قرار بگیرد ضمن این که درآمدی که از این راه عاید می شود به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور اضافه گردد.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز