کواکبیان به عنوان نماینده مردم تهران ضمن انتقاد از واگذاری زمین های مسکن مهر عنوان کرد: در کجای دنیا، زمین هایی را برای خانه دار شدن مردم در نظر می گیرند و بعد همان زمین ها را واگذار می کنند؟

مصطفی کواکبیان در جلسه علنی مجلس که صبح امروز، مورخ ۲ اسفند ماه برگزار گردید، علی لاریجانی را خطاب قرار داد و این طور گفت: ای کاش زمانی که در چین به سر می بردید و در خیابان های ژاپن بودید اشاره ای می کردید به هسته ای شدن آل سعود یا دست کم یادی می کردید از دلالی های ترامپ.

وی در ادامه صحبت هایش پایِ استاندارد های دو گانه پدیده ترامپیسم در منطقه را به میان کشید و این طور گفت: چنانچه هسته ای کردن عربستان جدی شود بی تردید آن که ضربه خواهد خورد حکومت های ظالم و مستکبر است.

این مقام مسئول اشاره ای داشت به مسکن مهر و تحقیق و تفحص ارائه شده در خصوص مسکن مهر را نیازمند توجه و دقت دانست.

کواکبیان صحبت هایش را این طور ادامه داد: کجای دنیا زمین هایی را برای ساخت مسکن مردم لحاظ می کنند اما به واگذاری زمین ها مبادرت می ورزند؟ شاید دولت بخواهد به تخریب و بسط دادن همان قسمت ها روی بیاورد آن گاه تکلیف چیست؟ کواکبیان ادامه داد: عنوان شده زمین ها ۹۹ ساله اجاره داده شده اند و اکنون به خودشان واگذار می شود.

عضو فراکسیون عمران مجلس، با بیان این که آنان که نمی توانند برای واحد های مسکونی مهر سند تفکیکی دریافت کنند قادر به اخذ سند مشاع هستند، اظهار داشت: این شیوه برای صاحبان مسکن مهر دردسرساز خواهد بود و بستر مشکلاتی را فراهم می سازد. کواکبیان در پایان صحبت هایش اذعان نمود: خواسته من از وزارت راه و شهرسازی این است که زمین ها را در اختیار دولت و بیت المال بگذارد چرا که این امکان وجود دارد بعد ها بخواهند در چنین زمین هایی دست به فعالیت ها و اقدامات دیگری بزنند.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز