خرید آپارتمان در تهران

خرید آپارتمان در تهران امروزه یکی از مسائلی است که به یک دغدغه برای کسانی که قصد خرید واحدهای آپارتمانی را دارند تبدیل شده است. زیرا طبق نظرات بیان شده از سوی کارشناسان و متخصصان بازار مسکن نبودن توازن بین عرضه و تقاضا به طور چشمگیری باعث افزایش قیمت واحدهای مسکونی در کلانشهر تهران شده است. بنابه نظر کارشناسان در حالت کلی اگر در ماه‌های آینده واحدهای مسکونی برای متقاضیان تولید نشوند قیمت خرید آپارتمان در تهران و سراسر کشور از یک روند صعودی برخوردار خواهد شد.

بهتر است بدانید که قیمت‌ واحدهای آپارتمانی در تهران به عوامل مختلفی مانند منطقه‌ایی که آپارتمان در آن واقع شده است نزدیکی و دسترسی آن به مراکز تفریحی، آموزشی، بهداشتی و درمانی بستگی دارد.

آشنایی با خرید آپارتمان در تهران 1

نکات کلیدی برای خرید آپارتمان لوکس در تهران

بهتر است قبل از خرید آپارتمان در تهران به یکسری عوامل توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. به طور کلی اگر شما قصد خرید آپارتمان لوکسی را در تهران داشته باشید باید توجه کنید که این مجتمع دارای سونا و جکوزی با سیستم‌های حفاظتی و امنیتی بسیار بالایی باشد. همچنین باید از امکانات ایمنی بسیار مناسبی مانند سیستم دوربین مدار بسته، اطفاء حریق برخوردار باشد. در هنگام خرید آپارتمان لوکس بهتر است که واحدهای مسکونی آن دارای سیستم‌های روشنایی و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی هوشمند باشند تا به نوعی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود. همچنین بهتر است از لحاظ عایق‌بندی در، پنجره، کف، دیوار و سقف در بهترین شکل و موقعیت ممکن قرار داشته باشد.

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در تهران

در تهران محله‌ها و مناطق مختلفی وجود دارند که قیمت آن‌ها بسیار متفاوت می‌باشد. جالب است بدانید که محله شهران یکی از محلات پرطرفدار و پر فروش در کلانشهر تهران می‌باشد و یکی از بهترین مناطق خريد آپارتمان در تهران به شمار می‌آید. جالب است بدانید که در این منطقه قیمت هر متر مربع  واحدهای آپارتمانی با ۱۰ سال ساخت بین سه میلیون و دویست هزار تومان تا ۶ میلیون تومان متغیر می‌باشد. همچنین طبق آمارها و اطلاعات به دست آمده منطقه ۴ تهران یکی از مناسب‌ترین مناطق برای خرید آپارتمان در تهران به شمار می‌آید و منطقه ۱۰ نیز یک منطقه ایده‌آل و مناسب برای ساخت و ساز می‌باشد.

همچنین قیمت‌های خرید آپارتمان در منطقه ۵ تهران نزدیک ۲ میلیارد ریال می‌باشد و ارزان‌ترین آپارتمان‌ها در این منطقه نزدیک ۳۲ میلیون ریال می‌باشد. لازم به ذکر است که در بین مناطق مختلف تهران محله پونک از گران‌ترین محله‌ها به شمار می‌آید به طوریکه هر متر مربع واحدهای مسکونی در این منطقه نزدیک ۹۶ میلیون ریال می‌باشد.

بررسی خرید آپارتمان در تهران با بودجه‌ای بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون

همانطور که می‌دانید قیمت مسکن از یک رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است که این امر به طور چشمگیری باعث کاهش تعداد معاملات انجام شده در زمینه خرید و فروش مسکن شده است. به طوریکه هرچه میزان بودجه شما بیشتر باشد گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت. بهتر است بدانید که خرید آپارتمان در تهران به یک چالش بسیار بزرگی برای خریداران تبدیل شده است. با بودجه ۵۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک آپارتمان نوساز در محدوده جیحون و استاد معین، پیروزی را خریداری کنید. همچنین با مبلغ ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان می‌توانید یک آپارتمان با ۴ سال ساخت در مناطق نظم آباد، بریانک، استاد معین و پیروزی خریداری کنید.

آشنایی با خرید آپارتمان در تهران 2 1

بررسی مناطق مختلف برای خرید آپارتمان در تهران

خريد آپارتمان در بعضی مناطق مختلف تهران به‌ دلیل داشتن امکانات مختلف رفاهی و آموزشی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد و بهترین مناطق برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود که برای آشنایی با این مناطق مختلف بهتر است بدانید که مناطق زعفرانيه، محموديه، فرمانيه، فرشته، امانيه از امکانات رفاهی، آموزشی، بیمارستان‌، رستوران‌ و فروشگاه‌ بسیار زیاد و با کیفیت بالایی برخوردارمی‌باشند و به جرات می‌توان گفت برای زندگی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. همچنین منطقه ۱۴ تهران از لحاظ امکانات رفاهی، درمانی، خدماتی و آموزشی در مقایسه با مناطق ۸، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۹، ۱۷، ۲۰ و ۲۲ بهترین منطقه برای زندگی و خرید آپارتمان در تهران به شمار می‌آید.

مناطق پونک، سعادت‌آباد و شهرک غرب که جز مناطق توسعه یافته به شمار می‌آیند از امکانات بسیار خوبی برای زندگی برخوردار می‌باشند و برای زندگی مناسب و ایده‌آل پیشنهاد می‌شوند. همچنین از دیگر مناطق مختلف تهران که بیشتر افراد تحصیلکرده و دانشگاهیان آن را برای زندگی انتخاب می‌کنند و از امکانات شهری بسیار مناسب و با قیمت خوب برخوردارمی‌باشد مناطق بهجت‌آباد، ميدان جهاد، گاندی، ايرانشهر، قزل‌قلعه، دانشگاه تهران، فاطمی، پارک لاله می‌باشند که در منطقه ۶ تهران واقع شده‌اند.

در محله‌هايی ديگری مانند، ايرانشهر، دانشگاه تهران، بهجت‌آباد، فاطمی، ميدان جهاد، گاندی، قزل‌قلعه و پارک لاله، كه در منطقه شش تهران قرار دارند، دانشگاهيان و افراد تحصيلكرده زندگي مي‌كنند و امكانات شهری نيز با قيمت‌های مناسبی وجود دارد. همچنین مناطقی مانند سيد خندان، ونک، قلهک و ميرداماد با دسترسی به امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی و آموزشی و همچنین داشتن آپارتمان‌های بسیار مجهز بهترین گزینه برای زندگی به شمار می‌آیند.