علی اصغر جاودان فر، مدیر اجرایی مسکن مهر در شهر جدید پردیس، ضمن اشاره به این که در تمام محله های مربوط به فاز ۱۱ پردیس، سند پنج برگی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت، تصریح نمود: بر اساس مذاکراتی که با مدیران شرکت کوزو به عمل آمد، قرارداد های پنج برگی در همه محله های مربوط به فاز ۱۱، عملی خواهد گردید.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: بر اساس تدابیری که شرکت عمران شهر های جدید در نظر گرفته است و مذاکراتی که با مدیران شرکت کوزو به عمل آمده درباره موافقت با قرارداد های ۵ برگی در تمام محله های مربوط به فاز ۱۱، با این مهم موافقت شده و متقاضیانی که آورده های مالی خود را برای خرید واحد مسکونی مهر در فاز ۱۱ پردیس تکمیل کرده اند، در محله های ۵ گانه ۱ تا ۵، بر اساس برنامه هایی که متعاقبا اعلام خواهد شد، قادرند پس از مراجعه به شرکت عمران شهر های جدید سند ۵ برگی خود را تهیه و تأمین نمایند.

به گفته این مقام مسئول، یکی از بزرگترین پروژه های مسکن مهر در فاز ۱۱ پردیس اجرایی شده است به طوری که ساخت ۳۳ هزار و ۳۳۵ واحد در این فاز عملی گشته است. این مقام مسئول تصریح کرد: قرارداد های مربوط به همه محله ها با قید فوریت در مرحله پرینت قرار دارد و بر اساس اولویت هایی که برای آن ها لحاظ شده است به زودی در اختیار متقاضیان قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص پیش نیاز های دریافت سند سخن به میان آورد و اظهار داشت: افرادی می توانند سند را دریافت نمایند که آورده های خود را تکمیل کرده باشند. این مقام مسئول اظهار داشت: این آورده ها تا سقف ۲۹ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان گزارش شده است.

متقاضیان هرچه زودتر آورده های خود را تکمیل نمایند

این مقام مسئول بار دیگر تأکید کرد: آن هایی که در محله های اعلام شده، آورده هایشان را تکمیل ننموده اند، لازم است هر چه سریع تر در این راستا گام بردارند. وی ادامه داد: این اسناد پنج برگی با هدف عیان املاک در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می گیرد و عرصه را در بر نخواهد گرفت. وی افزود: از این رو لازم است متقاضیان منتظر ارائه جدول زمان بندی باشند و چشم به راه اطلاعیه هایی که اولویت ارائه این اسناد را به متقاضیان اطلاع رسانی می نمایند باشند.

  • منبع خبر : مشرق نیوز