خرید خانه در تهران

پیشنهاد خرید در خانه تهران با عکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای بررسی آنلاین خرید مسکن در تهران است. خرید خانه و مسکن در شهر تهران امروزه به عنوان یک سرمایه‌گذاری پایدار و آینده‌دار در کشور شناخته می‌شود. همچنین با توجه به مراکز مهم پزشکی، اداری، ورزشی و فرهنگی که در پایتخت ایران وجود دارد، سبب شده است تا افراد بسیاری به واسطه کار یا نیاز خود در مقاطعی از سال به این شهر پر جمعیت سفر کنند.

در چنین شرایطی با خود فکر کنید که آیا اصلاً خرید خانه در تهران مناسب است؟ قطعاً در حالتی که شما سرمایه کافی برای این کار داشته باشید، حتی در سکونت موقت در این شهر نیز، شما می‌توانید با خرید آپارتمان یا هر نوع خانه‌ای در تهران، سرمایه‌گذاری بلند مدتی انجام دهید و البته هزینه‌های سکونت در این شهر را در هنگام مراجعه به آن به صفر برسانید.

در این مقاله ما می‌خواهیم برای شما پیشنهادات مختلف خرید خانه تهران با عکس را بررسی کرده و ابعاد مختلف آن را برای شما باز کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فروش آپارتمان تهران در تمامی مناطق 1

پیشنهاد خرید خانه در تهران با عکس

از این قسمت مطلب به بعد را برای آن دسته از افرادی خواهیم گفت که تصمیم آن‌ها برای خرید مسکن در تهران قطعی است. در مقالات دیگر درباره سودآور بودن و منافع سرمایه‌گذاری در تهران با خرید مسکن صحبت کرده‌ایم. گروه املاک ملکانا سال‌ها است که با توجه به فعالیت گسترده و درخشان و انجام هزاران معاملات در زمینه مسکن و ساختمان در شهر تهران، امروزه بیش از ۱۴ هزار پیشنهاد برای خرید خانه تهران برای شما در مناطق ۲۲ گانه این شهر دارد.

در این مطلب می‌خواهیم به عنوان نمونه، چند پیشنهاد از مجموعه عظیم گزینه‌های ملکانا را برای خرید خانه در تهران با یکدیگر بررسی کنیم. بدیهی است که این مثال‌ها امروز و در زمان نگارش این مقاله معامله نشده‌اند، اما ممکن است از همین فردا هرکدام از آن‌ها معامله شده و به فروش برسند. شما می‌توانید برای مشاهده تمامی پیشنهادات قابل معامله برای خرید خانه در تهران، به وب سایت ملکانا مراجعه کنید.

پیشنهاد خرید خانه در تهران با عکس 1

آپارتمان مسکونی در محدوده شیخ بهایی جنوب: این آپارتمان ۲۳۰ متری، یک خانه بسیار بزرگ و عالی برای کسانی است که می‌خواهند سرمایه نسبتاً زیادی را برای خرید خانه تهران قرار دهند. این ملک با قرارگیری در منطقه ونک، یکی از املاک بسیار مناسب در تهران محسوب می‌شود. شما با خرید چنین خانه‌ای با متراژ بالا، در واقع یک سرمایه‌گذاری بلند مدت انجام داده‌اید.

این آپارتمان دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، لابی، شوفاژ، پکیج و اسپلیت است که امکانات کامل و عالی اولیه محسوب می‌شوند. ساختمان این ملک ۵ طبقه بوده و در هر طبقه تنها ۱ واحد موجود می‌باشد. این تک واحدی بودن یکی از مزایای ویژه این ساختمان نسبت به سایر ساختمان‌های پیشنهادی است. این ملک با دارا بودن ۳ اتاق خواب، دو سال ساخت است و یک خانه کاملاً نو محسوب می‌شود. ضمن اینکه ملک مذکور در طبقه اول از این ساختمان است.

قیمت این ملک برای فروش با توجه به مشخصات، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعیین شده است که از نظر کارشناسان املاک ملکانا، قیمت هر متر ۲۰ میلیون تومان، برای چنین ملکی کاملاً مناسب است. در تصویر زیر شما نمایی از داخل این پیشنهاد ویژه از خرید خانه تهران را مشاهده می‌کنید. ملک مورد نظر در سایت ملکانا دارای کد ۵۰۴۹۵۵ است و شما برای مشاهده تور مجازی و تصاویر کامل این خانه می‌توانید با جستجوی کد آن، ملک را پیدا کنید.

پیشنهاد خرید خانه در تهران با عکس 2

آپارتمان مسکونی در محدوده مجیدیه شمالی شهید کرد: این آپارتمان با قرارگیری در منطقه مجیدیه و متراژ ۱۲۶ متر، یکی دیگر از پیشنهادات ملکانا است. البته این آپارتمان ۳۰ سال ساخت بوده و یکی از آپارتمان‌های نسبتاً سن‌دار در شهر تهران به حساب می‌آید. این پیشنهاد خرید خانه تهران دارای دو اتاق خواب و همچنین پارکینگ، انباری، کولر و شوفاژ است. ساختمان این ملک دو طبقه است و در هر طبقه نیز تنها یک واحد قرار دارد. واحد مورد نظر در طبقه اول این ساختمان است.

این ملک با چنین مشخصاتی دارای قیمتی در محدوده ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان است. از نظر کارشناسان ملکانا، قیمت هر متر ۱۵ میلیون تومان برای چنین ملکی نسبتاً گران محسوب می‌شود. کد این آپارتمان در سایت ملکانا ۹۳۱۳۷۸ است و شما می‌توانید با جستجوی این کد در سایت، مشخصات کامل ملک را ببینید و همچنین با استفاده از تور مجازی، خانه را با تمامی تصاویر گرفته شده از نقاط مختلف آن ببینید. البته برای مشاهده تور مجازی نمای ساختمان و هماهنگی جهت بازدید حضوری باید با ملکانا تماس بگیرید. در تصویر زیر نمایی از تور مجازی این ملک را می‌بینید.

شما می توانید جهت مشاهده سایر گزینه‌های پیشنهادی ملکانا برای خرید خانه در شهر تهران در تمامی مناطق، به وب سایت ملکانا مراجعه کنید.