بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی واسطه های ملکی، در حال حاضر تعداد واحد های میان متراژ برای عرضه به گروه های هدف اندک می باشد.

این واسطه های ملکی عنوان می کنند: به زعم این که طی دو ماه اخیر رشد ماهانه قیمت مسکن با افت همراه بوده است با این حال رشد قیمت مسکن کماکان وجود دارد و بسیاری از متقاضیان واحد های مسکونی به دلیل وجود مشکلات مالی و اقتصادی نمی توانند در راستای خرید مسکن اقدام کنند و فایل های مورد نظر خود را خریداری کنند.

این افراد اظهار می کنند چنانچه متقاضیان واحد های مسکونی به طور حتم درصدد خرید واحد های مسکونی باشند چنانچه روند جستجوی خود را تغییر دهند می توانند در نهایت آنچه نیاز دارند را تهیه نمایند.

به گفته این مشاوران املاک، حجم واحد های میان متراژ برای عرضه در شرایط کنونی اندک است، اما چنانچه متقاضیان واحد های کوچک متراژ یعنی واحد هایی با حداکثر ۶۰ متر مربع مساحت، را نشانه بگیرند آنگاه خواهند توانست واحد های مورد نظر خود را اخذ نموده و موفق به خرید مسکن شوند. این واسطه های ملکی ادعا می کنند کماکان امکان مشاهده واحد های میانسال و واحد هایی با حداکثر سن ۱۰ سال در بازار مسکن وجود دارد، که قیمت پیشنهاد شده برای آن ها از متوسط قیمت مسکن به ازای هر متر مربع در تهران که ۱۰ میلیون تومان است، کمتر گزارش شده است.

  • منبع خبر : تی نیوز