مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اظهار داشت: در راستای اجرا و تحقق طرح های اشتغالزایی، اعتباری به ارزش ۳۵ میلیارد تومان به مددجویان این استان پرداخت شده است که به واسطه این تسهیلات ارزان قیمت می توان برای درمان، مسکن، ازدواج و طرح های کارآفرینی هم استفاده نمود.

احمد لطفی با اشاره به این که کمیته امداد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا به مددجویان و نیازمندان خدماتی درخور ارائه دهد، تصریح نمود: از مهم ترین رسالت های این نهاد در برابر نیازمندان و محرومان می توان به اشتغالزایی، کارآفرینی، ایجاد مسکن و سرپناه، تأمین معیشت، اجرای طرح های فرهنگی و اردویی اشاره نمود.

ایشان از عملیاتی شدن طرح اشتغال زایی صحبت کردند و افزودند: در سال جاری ارائه تسهیلات اشتغال زایی با بهره کم را در دستور کار قرار دادیم که از این طریق ۳ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغالزایی اجرایی شده که به صورت خرد و زود بازده معرفی شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر افزود: نهضت مسکن سازی برای مددجویان استان بوشهر در دست انجام است و تصریح کرد: علاوه بر این که با مشارکت های به عمل آمد با سپاه پاسداران، خیران بوشهری و استانداری، ساخت ۳ هزار مسکن در دستور کار قرار گرفته است، بالغ بر ۳ هزار خدمات هم در زمینه مسکن در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

ایشان در ادامه صحبت هایشان به تأمین جهیزیه اشاره نمود و اظهار داشت: اجرای ازدواج آسان از دیگر برنامه هایی است که برای رفاه حال مددجویان در دستور کار قرار داده ایم، که در راستای این امر چیزی نزدیک به ۱۵۰۰ جهیزیه در اختیار زوج های جوان قرار گرفته است.

ایشان از افتتاح صندوق قرض الحسنه ولایت خبر دادند و اذعان نمودند: در زمینه های مربوط به کارآفرینی، ایجاد شغل و همچنین مرتفع کردن مشکلات چیزی نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خانواده ها قرار گرفته است که شمار این خانواده ها به ۵۵۰۰ خانواده می رسد.

  • منبع خبر : تی نیوز