قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اظهار داشت: چیزی حدود به ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

احمد اصغری مهرآبادی در شورای مسکن مهر استان لرستان عنوان کرد: بر اساس تأکیداتی که ریاست جمهوری بر اتمام و تکمیل واحد های مسکونی مهر نموده اند لازم است جلساتی به صورت مکرر برگزار گردند تا مشکلاتی که بر سر راه اجرای این پروژه قرار دارند برداشته شوند.

وی با اشاره به این که تعداد واحد های مسکونی مهر تحویلی در این دولت به ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان می رسد، اظهار داشت: با وجود تمام جوسازی هایی که صورت گرفت با این حال در راستای تکمیل پروژه مسکن مهر تاکنون هم برنامه ریزی های زیادی انجام شده است و هم هزینه های گزافی پرداخت گشته است.

وی ادامه داد: در استان لرستان تاکنون ۴۳ هزار مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار گرفته است و بخش قابل توجهی از واحد هایی که کماکان در اختیار متقاضیان قرار نگرفته اند فاقد متقاضی می باشند.

به گفته این مقام مسئول تعداد واحد های دارای متقاضی در استان لرستان به یک هزار و ۷۷۴ مورد می رسد که این واحد ها تا انتهای شهریور ماه سال آینده با مشارکت ها و تلاش هایی که به عمل خواهد آمد، به نقطه پایان خواهند رسید.

وی درخصوص ارائه اراضی و زمین به شهرداری ها گفت: این مهم جزو سیاست های وزارتخانه می باشد که تعدادی از استان ها در این راستا به نحوی مطلوب عمل کرده اند.

  • منبع خبر : شهرخبر