حبیب الله طاهرخانی به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: بر اساس سیاست های جدیدی که دولت در دستور کارش قرار داده است، مهم ترین هدف ساخت و تولید واحد های مسکونی است ضمن این که در شهر های جدید به دنبال این هستیم که عرضه و تقاضا را با هم همگام کنیم.

طاهرخانی به عنوان معاون راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید، از شهر های جدید بهارستان و مجلسی بازدید کرد. لازم به توضیح است که از دیگر حاضران در بازدید از شهر های عنوان شده، حجت اله غلامی (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری)، زهرا سعیدی (نماینده مردم مبارکه در مجلس)، حمیدرضا امیرخانی (مدیرکل راه و شهرسازی استان) و حسن کامران به عنوان نماینده مردم اصفهان بوده اند.

طاهرخانی در این سفر به افتتاح پروژه ساخت یادمان شهدای گمنام بهارستان مبادرت ورزید و بهره برداری از بوستان مهر در محله مسکن مهر را در دستور کار قرار داد.

به گفته طاهرخانی یکی از مهم ترین اهداف وزارت، ساخت و تولید واحد های مسکونی می باشد که به گفته این مقام مسئول، گسترده ترین پروژه مربوط به بهارستان خواهد بود که آغاز و استارت ۱۲۰۰ واحد آن با مشارکت و همکاری بنیاد مسکن در بهارستان محقق خواهد گشت.

طاهرخانی عنوان کرد: شرکت عمران شهر های جدید در نظر دارد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را در شهر های جدید به مرحله ساخت برساند ضمن این که تعادل بخشی عرضه و تقاضای مسکن شهر های جدید جزو برنامه مهم مان است.

وی به عنوان یکی دیگر از مقوله های مهم و حائز اهمیت، حمل و نقل ساده و سریع را نام برد و اظهار داشت: ساخت مترو برای بهارستان در دست بررسی است ضمن این که ارتباط با دو شهر مجلسی قویا و بهارستان هم زیر ذره بین است که در صورت تأمین منابع مالی، استارت خواهد خورد.

ده پروژه طی این سفر به بهره برداری رسیدند که از جمله آن ها می توان به بوستان مهر، تکمیل مسجد حضرت فاطمه (س)، یادمان شهدای گمنام، بازسازی مسجد امام حسن (ع)، محوطه سازی مسجد حضورت معصومه (س)، بازسازی قنات حجت آباد شهر بهارستان و کلانتری، تکمیل مسجد علی بن ابی طالب (ع) و ۴۸ مسکن مهر در مجلسی اشاره کرد ضمن این که ساخت ۱۲۰۰ مسکن استارت خورد و آماده سازی ۷ مرکز محله در شهر بهارستان محقق گردید.