با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی که به عنوان رئیس دفتر مقام معظم رهبری در حال فعالیت است، هشتاد هزارمین اسناد املاک علوی به محرومان و نیازمندان منطقه واگذار خواهد شد.

روز یکشنبه مورخ ۱۹ اسفند ماه، همایشی برگزار خواهد شد و ۸۰ هزارمین اسناد املاک علوی در اختیار محرومان و نیازمندان منطقه قرار خواهد گرفت. لازم به توضیح است که مسئولان استان هایی که اسناد املاک علوی در آن ها واگذار گردیده است در این همایش حضور خواهند داشت.

بر اساس گزارش های ارائه شده قرار است در این همایش، چیزی حدود ۳ هزار فقره اسناد املاک علوی، در اختیار نمایندگان منطقه مراوه تپه قرار گیرد که این منطقه واقع در شمال شرقی استان گلستان است.

این اقدام از مهم ترین اقدامات بنیاد مسکن به شمار می رود که سال ۹۲ استارت آن خورده است و در سال ۹۳ این مم در استان های مختلف با حضور رئیس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جناب مهندس سعیدی کیا عملی گردید.

از جمله استان هایی که در بازه ای ۵ ساله با واگذاری ۸۰ هزار اسناد املاک علوی همراه بوده اند گلستان-مازندران-آذربایجان شرقی-زنجان-البرز-سمنان-بوشهر-خراسان شمالی-آذربایجان غربی-ایلام-اردبیل-خراسان جنوبی-خراسان رضوی-خوزستان-هرمزگان می باشد.

  • منبع خبر : تی نیوز