ندا کسری کرمانشاهی به عنوان رئیس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن اظهار داشت: پرداخت تسهیلات مسکن پردیس با روند رو به رشدی همراه بوده است.

وی با اشاره به این که پرداخت تسهیلات مسکن مهر پردیس از پیشرفت فیزیکی این پروژه سبقت گرفته است، تصریح نمود: بر اساس آمار های ارائه شده میزان تسهیلات پرداخت شده برای پروژه مسکن مهر پردیس چیزی حدود ۹۰ درصد از موارد تعریف شده است این درحالی است که میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد تعریف شده است.

بر اساس آمار ارائه شده، ساخت مسکن مهر در شهر جدید پردیس طی ماه های اخیر با رشد همراه شده است. بر اساس گزارش های منتشر شده آنچه باعث گردیده سرعت ساخت بالا برود یارانه هایی است از طرف دولت برای پیشبرد این پروژه های ساختمانی لحاظ شده است.

رئیس اداره کل تسهیلات تبصره ای این بانک، با اشاره به این که پرداخت یارانه مناسب باعث شده اجرای آن با سرعت بیشتری محقق گردد افزود: بر اساس مصوبه ای که از سمت دولت ارائه شده است، آن دست از متقاضیان مسکن مهر پردیسی که آورده هایشان کمتر از میزان خواسته شده است و در تمام این مدت به رغم تمام اخطار هایی که به آن ها داده شده است در این راستا اقدامی نکرده اند از لیست متقاضیان مؤثر این واحد ها نامشان خط خواهد خورد. وی ادامه داد: به جای آن ها کسانی که آورده شان کامل است جایگزین خواهد شد. این امر سبب می گردد پروژه مسکن شهر پردیس با سرعت بیشتری پیش برود و سریع تر به سرمنزل برسد.

از این رو روند تکمیل به میزان زیادی رشد را تجربه خواهد نمود.

کرمانشاهی با بیان این که پرداخت بودجه های تعیین شده از سوی متقاضیان باعث می شود تولید کنندگان سریع تر بتوانند ساخت را پیش ببرند، تصریح کرد: سازنده هایی که در فرآیند ساخت واحد ها کند عمل می کردند و عملکرد مطلوبی نداشتند با سازندگان حرفه ای تر جایگزین شدند تا این پروژه بهتر پیش برود. این عمل سبب گردید شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه باشیم.

ایشان از در نظر گرفتن تخفیف و اعتبار برای سازندگان پروژه های مسکن مهر سخن به میان آوردند و اظهار داشتند: تخفیف ها و اعتبار های لازم به تکمیل این پروژه ها اختصاص داده شده است به عنوان نمونه سازندگان واحد های مسکونی می توانند برای تهیه امکاناتی از قبیل آسانسور، موتور، پکیج و… از خرید اقساطی استفاده کنند و یا با قیمت عمده خریداری نمایند.

  • منبع خبر : مهر نیوز