وکیل مشاوره حقوقی ملکی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین مشاوران برای رفع مشکلات حقوقی و بستن قراردادهای ملکی شما است. شما می‌توانید با مشاوره با یک وکیل حقوقی مطمئن و مسلط به قوانین و ضوابط حقوقی و ملکی، این اطمینان را در خود ایجاد کنید که توانسته‌اید یک قرارداد بدون نقص بسته اید و هیچگاه دچار مشکلات حقوقی در قرارداد و ملک نخواهید شد.

موارد زیادی در اختلافات ملکی وجود دارد که حتی مالک به دلیل عدم اطلاع صحیح و مناسب از قوانین و ضوابط نتوانسته از حق خود دفاع کند و به راحتی ملک خود را از دست داده است. در این مقاله می خواهیم به نقش وکیل مشاوره حقوقی ملکی در فرآیندهای عقد قرارداد و یا مشکلات و شکایات حقوقی در معاملات ملکی بپردازیم و در انتهای مقاله نیز یکی از برترین مراجع و منابع مشاوره حقوقی ملکی را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

وکیل مشاوره حقوقی ملکی

نقش وکیل مشاوره حقوقی ملکی

موارد زیادی تا به حال مشاهده شده است که مثلاً فردی مالک قانونی یک ساختمان بوده است. به دلیل مشکلات سندی یا شهرداری و یا… برای او مشکلات حقوقی ایجاد شده است و او به دلیل عدم توانایی در اثبات حق خود، مجبور شده ملک خود را با ضرر واگذار کند در شرایطی که قصد واگذاری نداشته است. اهمیت و نقش مشاوره حقوقی ملکی همینجا مشخص می‌شود.

گروه املاک ملکانا با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه حل و برتری در اختلافات و مشکلات حقوقی ملکی، با دارا بودن نیروهای متخصص و مسلط به قوانین ملکی توانایی بر عهده گرفتن تمامی سفارشات ملکی شما را دارد. همچنین این گروه به شما تضمین می‌دهد که در این فرآیند شما را تا آخرین قدم‌های حل مشکل مشاوره داده و پیگیر اقدامات شما به عنوان یک وکیل ملکی باشد.

و اما در اهمیت نقش امروزه وکیل مشاور حقوقی ملکی باید بدانید که امروزه تقریباً اکثریت افراد و فعالان بزرگ بازار معاملات مسکن در کنار خود از وکیل ملکی بهره می‌برند. عمل به روش سنتی و قدیمی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ملکی، قطعا باعث خواهد شد که شما با توجه به استفاده طرف مشکل حقوقی خود اعم از سازمان‌های دولتی یا اشخاص حقیقی یا حقوقی از وکیل، حتی در صورتیکه کاملاً محق باشید، دعوی حقوقی خود را واگذار کنید.

پس با توجه به موضوعات و نکات مهم مطرح شده در این زمینه، نقش و اهمیت ویژه مشاوره حقوقی ملکی بیش از پیش به چشم می‌آید. در ادامه مطلب اقداماتی که یک وکیل یا یک گروه حقوقی می‌تواند برای احقاق حقوق شما در دعاوی ملکی انجام دهد را بیان می‌کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

آشنایی با وکیل ملک و خصوصیات آن

اقدامات قابل انجام توسط وکیل مشاوره حقوقی ملکی

یک حقوقدان و یا یک گروه حقوقی با توجه به شرایط و تسلط خود به موارد و نکات مهم ضابطه‌ها و قوانین می‌تواند اقدامات زیادی برای تغییر شرایط حقوقی شما در دعاوی و اختلافات ملکی ایجاد کند. در این قسمت می‌خواهیم به چند مورد از مهم‌ترین کارهای قابل انجام توسط وکلای حقوقی متخصص در معاملات املاک اشاره کنیم.

مشاوره در خصوص تنظیم انواع قراردادها و اسناد معاملات ملکی: موارد بسیاری در طول سال‌های گذشته پیش آمده است که به دلیل عدم دقت و تخصص لازم در هنگام تنظیم قراردادها، چه بعد از زمان کمی از تنظیم و چه سال‌ها بعد باعث بروز مشکلات ناگوار و ضررهای فراوانی برای مالک شده است. بهتر است قبل از هرگونه حرکت یا فعالیت برای تنظیم قرارداد در حوزه معاملات مسکن، با یک وکیل و مشاور خبره مشورت انجام شود. در گروه املاک ملکانا این کار با هزینه بسیار مناسب و توسط وکلای پایه یک و کارشناسان رسمی دادگستری در امور حقوقی انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی ملکی برای خرید و فروش املاک: با توجه به عدم اطلاع شما از قوانین، به منظور خرید هر ملک یا معامله به هر صورتی در حوزه املاک بهتر است ابتدا شرایط خانه، نحوه فروش و شرایط سند را به صورت کامل با کارشناس مربوطه در میان بگذارید. گروه املاک ملکانا این امکان را در این مورد به شما می‌دهد تا به صورت آنلاین در این مورد مشاوره را با وکیل حقوقی متخصص انجام دهید.

رفع مشکلات مربوط به موانع ملکی سازمان های مرتبط مانند دارایی، شهرداری: مشکلات ریز و درشت و اختلافات حقوقی با ادارات همواره جزئی جدایی‌ناپذیر از اکثر معاملات ملکی است. در بسیاری از این موارد حق با شما است اما به دلیل عدم توانایی و یا ارائه اشتباه اسناد از سمت شما و یا اشتباه از سوی سازمان مد نظر، برای شما مشکل حقوقی ملکی ایجاد شده است. در چنین شرایطی شما بهتر است با وکلای حرفه‌ای و مسلط به قوانین و ضوابط ملکانا، مشاوره حقوقی ملکی انجام دهید تا با توصیه‌ها و راهکارهای روشن و واضح آن‌ها بتوانید حق خود را گرفته و مشکل را حل کنید.