سایت املاک و مستغلات ایران مرجع تمامی انواع بررسی‌ها، پیشنهادات و معاملات ملکی می‌باشد. شما در مراجعه به این سایت می‌توانید بهترین پیشنهادها برای خرید، رهن یا اجاره انواع املاک را پیدا کنید. همچنین این سایت دارای امکانات فراوان و بی‌نظیری است که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید املاک خود را به فروش برسانید، یا قیمت‌گذاری کنید و یا بدون نیاز به حضور املاک، آن‎ها را به صورت کامل مشاهده کنید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

سایت املاک و مستغلات ایران

سایت املاک و مستغلات ایران باید به عنوان یک مرجع کلی، تمامی نیازهای شما در حوزه املاک را در زمینه‌های مختلف پوشش دهد. این پوشش‌ها شامل، اخبار مسکن، شرایط بازار معاملات، خرید و فروش یا رهن و اجاره املاک، رسیدگی به دعاوی حقوقی ملکی و پیشنهادات متنوع در تمامی مناطق برای انجام معاملات مسکن را ارائه دهد.

سایت گروه املاک ملکانا با بیش از سال‌ها سابقه در زمینه‌های مذکور، آمادگی ارائه تمامی خدمات مذکور را دارا می‌باشد. این مجموعه تمامی نیازهای ملکی شما را برطرف کرده و حتی می‌تواند دعاوی ملکی شما را بدون نیاز به انجام کار خاصی از طرف شما، به خوبی به پایان برساند.

سایت املاک و مستغلات ایران

ویژگی‌های سایت املاک و مستغلات ملکانا

این سایت به عنوان یکی از بزرگترین مراجع ملکی در ایران توانسته است تا با ارائه بهترین خدمات و اضافه کردن آپشن‌های خلاقانه و بسیار مفید در سایت و بلاگ اصلی خود، رضایت فعالان مسکن را به دست آورد. شما در این سایت می‌توانید بخش های مختلفی را مشاهده کنید که در این قسمت آن‌ها را به تفصیل برای شما توضیح می‌دهیم:

۱٫ در سایت اصلی این شرکت در بخش سربرگ‌ها شما می‌توانید گزینه‌ای به نام لیست املاک را ببینید. با ورود به این صفحه بیش از ۱۴ هزار پیشنهاد ملکی مختلف در شهر تهران و مناطق ۲۲ گانه آن برای شما باز می‌شود.

این پیشنهادها کاملاً جزئی بوده و در هر کدام از آن‎ها اطلاعات دقیق و صحیح ملک به شما اعلام شده است. این املاک در تمامی زمینه‌های فروش، رهن و اجاره هستند. یعنی شما به عنوان مشتری می‌توانید در هر منطقه از تهران و براساس توانایی مالی خود برای خرید، به دنبال مناسب‌ترین ملک بگردید. ضمناً فراموش نکنید که در هر کدام از پیشنهادها، کارشناسان گروه ملکانا نقاط ضعف و قوت ملک را برای شما بیان کرده و با برچسب‌های رنگی، مناسب بودن قیمت نسبت به شرایط را از نظر کارشناسان نمایش می‌دهند.

۲٫ در قسمت بعدی سایت املاک ملکانا شما می‌توانید با استفاده از ابزار دقیق و حرفه‌ای جستجو، هر ملک در هر نقطه را از میان پیشنهادات براساس حداقل و حداکثر قیمت و متراژ، سن بنا، تعداد اتاق، تعداد طبقات هر ساختمان و…. ملک مورد نظر خود برای معامله را پیدا کنید.

۳٫ در سایت املاک و مستغلات ایران ملکانا، کارشناسان این مرکز با توجه به تجربه و میزان اطلاعات خود از بازار مسکن، شرایط برخی پیشنهادات را به عنوان پیشنهادات ویژه برای سرمایه‌گذاری بررسی کرده‌اند. این پیشنهادات به صورت محدود بوده و دارای مناسب‌ترین شرایط نسبت به قیمت‌های خود هستند که شما می‌توانید با استفاده از این فرصت، یکی از بهترین و مطمئن ترین سرمایه‌گذاری‌ها را انجام دهید.

۴٫ سپردن ملک: یکی دیگر از قسمت‌های بسیار مفید این سایت، سپردن ملک است. در این قسمت دارندگان املاک می‌توانند برای هرگونه معاملات ملکی، با پر کردن مشخصات ملک خود، به صورت رایگان برای آن بازاریابی کنند. البته در این فرآیند هیچ نیازی به فعالیتی از سمت مالک نیست.

همچنین تمامی عکسبرداری‌ها از درون ساختمان یا … به صورت رایگان انجام شده و در کمیسیون معامله نیز تا ۹۰ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. شما در صورتیکه قیمت ملک خود را هم ندانید، می‌توانید با استفاده از نرم افزار هوشمند قیمت‌گذاری بر روی املاک با توجه به عوامل مختلف، قیمت ملک را در منطقه خود متوجه شوید.

۵٫ محاسبه کمیسیون املاک: در این قسمت برای انواع معاملات شما از جمله خرید و فروش و رهن و اجاره، با توجه به قیمت ملک، هزینه کمیسیون معامله در سه رده هزینه مجاز بازار، هزینه قانونی طبق دستورالعمل‌ها و هزینه دریافتی ملکانا را مشاهده خواهید کرد.

برای مثال اگر ملک شما دارای قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان باشد و معامله شما خرید و فروش باشد، به صورت رایج در مشاورین املاک بازار مبلغی در حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان از شما کمیسیون گرفته خواهد شد. این رقم به صورت مجاز بین ۴ تا ۵ میلیون تومان است. اما گروه املاک ملکانا با تخفیف بسیار بالا، تنها بین ۱ تا ۱ و نیم میلیون تومان برای این معامله از شما کمیسیون دریافت می‌کند.

ویژگی‌های گفته شده، بخشی از برترین مشخصات سایت املاک ملکانا بودند. همچنین این سایت قابلیت بازدید ویژه مجازی املاک (تور مجازی) را برای اولین بار در ایران راه‌اندازی کرده است.