ویژگی‌های سایت املاک

سایت املاک تهران رهن و اجاره به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع و مراجع خرید و فروش و رهن و اجاره املاک در شهر تهران شروع به کار کرده است. در این مقاله می‌خواهیم درباره این سایت و مشخصات و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. همچنین برای نمونه چند مثال از پیشنهادات این سایت را برای شما به صورت کامل بررسی کرده و باز می‌کنیم. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

سایت املاک تهران رهن و اجاره

گروه املاک ملکانا به عنوان یکی از بزرگترین و باسابقه‌ترین مشاورین املاک در شهر تهران، اقدام به راه‌اندازی سایت املاک تهران رهن و اجاره کرده است. در این سایت پیشنهادات و اطلاعات بسیار جامع و کاملی در خصوص خرید و فروش و رهن و اجاره املاک در تهران وجود دارد.

اما بیایید با یکدیگر بررسی کنیم که شما در سایت املاک تهران، به دنبال چه چیزهایی می‌گردید؟
شما به عنوان متقاضی رهن و اجاره املاک در سایت املاک ملکانا، به دنبال اطلاعاتی شبیه موارد زیر هستید:

۱٫ هزینه رهن

۲٫ هزینه اجاره ماهیانه

۳٫ پیشنهادهای مختلف در هر منطقه از شهر تهران با توجه به سرمایه شما

۴٫ متراژ، شرایط و اطلاعات املاک مختلف برای رهن و اجاره ماهیانه

۵٫ تماس با صاحبان املاک

۶٫ مشاهده مجازی تصاویر و نماهای ملک مورد نظر برای رهن یا اجاره

۷٫ کمترین کمیسیون‌ها و هزینه‌های مشاور املاک

تمامی این موارد می‌تواند بعنوان خواسته‌های شما در سایت املاک تهران باشد. در ادامه مطلب با ذکر مثال و نمونه به تک تک این سوالات و خواسته های شما در این سایت پاسخ می‌دهیم.

سایت املاک تهران رهن و اجاره

در سایت املاک ملکانا شما می‌توانید چه اطلاعاتی پیدا کنید؟

شما با مراجعه به سایت املاک ملکانا می‌توانید اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص املاک مورد رهن واجاره و یا خرید و فروش به دست آورید. این سایت با دارا بودن امکانات و قابلیت های ویژه‌ای همچون تور مجازی و ابزار تعیین قیمت آنلاین و دقیق ملک، توانسته است تا به عنوان برترین سایت آنلاین املاک تهران، به شهروندان تهرانی و سایر متقاضیان معاملات ملکی در شهر تهران خدمات ویژه‌ای ارائه کند.

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم چند نمونه از پیشنهادات ویژه سایت املاک تهران ملکانا برای رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را بررسی کنیم.

رهن و اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی با کد ۵۰۴۰۶۰ در سایت ملکانا واقع در منطقه قلهک: ملک مورد نظر دارای متراژ ۱۱۵ متری، دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری، بالکن، کولر و شوفاژ می‌باشد. این آپارتمان ۲۵ سال ساخت بوده و در محدوده خیابان شریعتی ایستگاه مترو قلهک خیابان کدویی می‌باشد. ساختمان این آپارتمان ۴ طبقه و تک واحدی بوده و از نظر بسیار مناسب است. ملک مورد نظر در طبقه سوم ساختمان واقع می‌باشد. نمای سنگی، آشپزخانه ام دی اف، کفپوش سرامیکی و سرویس بهداشتی ایرانی از سایر ویژگی‌های این خانه می‌باشد.

قیمت رهن و اجاره این ملک سالیانه ۲۵۰ میلیون تومان و ۱ میلیون تومان ماهیانه است. شما می‌توانید با قرار دادن کد ملک مذکور در قسمت جستجوی سایت ملکانا، سایر اطلاعات ملک را مشاهده کنید.

رهن آپارتمان مسکونی در منطقه کوی فردوس با کد ۸۲۶۱۶۷: این خانه کوچک و مجهز، متراژ ۵۸ متری دارد و دارای ۱ اتاق خواب است. ملک مورد نظر در محدوده بلوار فردوس شرق خیابان علی حسینی واقع شده است و دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، کولر و پکیج می‌باشد. این ساختمان ۶ سال ساخت و ۵ طبقه بوده که در هر طبقه آن دو واحد موجود می‌باشد.

ملک مورد نظر در طبقه پنجم می‌باشد. از سایر مشخصات این خانه نیز می‌توان به نمای سنگی، آشپزخانه ام دی اف، سرویس بهداشتی ایرانی و کفپوش سنگی اشاره کرد. ملک مورد نظر با این مشخصات و ویژگی‌ها دارای هزینه رهنی به مقدار ۱۳۰ میلیون تومان می‌باشد که با توجه به شرایط و بررسی کارشناسان ملکانا یک پیشنهاد بسیار عالی و جذاب است و در رده خوش‌قیمت‌ها در سایت املاک تهران ملکانا به رنگ سبز دیده می‌شود.
شما می‌توانید برای مشاهده مقایسه‌ها و بررسی‌های کارشناسان ملکانا از این ملک در قسمت مزایا و معایب، کد ذکر شده ملک را وارد کنید و سپس وارد صفحه اطلاعات این ملک در سایت شوید.

آشنایی با سایت املاک تهران 3

استفاده از امکانات ویژه سایت املاک ملکانا

شما مشتریان و متقاضیان گرامی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استفاده از تورهای مجازی و ابزار تعیین قیمت و همچنین نظریه‌های کارشناسی متخصصان سایت املاک تهران ملکانا، می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. با استفاده از تور مجازی شما می‌توانید تمامی قسمت‌های خانه را با تصاویر سه بعدی و کاملاً واضح مشاهده نموده و در خانه به صورت مجازی گشت بزنید.

همچنین شما با استفاده از اطلاعات و مقایسه‌های کارشناسان این سایت که در صفحه اطلاعات هر ملک پیشنهادی قرار داده شده، شرایط کیفی و قیمتی هر پیشنهاد را با توجه به امکانات آن بسنجید.