بانک مسکن در راستای کمک به سیل زدگان دو استان مازندران و گلستان، حمایت خود را از این افراد اعلام کرد و در کنار دیگر سازمان های امدادگر، کمک رسانی به سیل زدگان را در دستور کار قرار داد.

سال ۹۸ در حالی شروع شد که بسیاری از مردم میزبانِ مهمان ناخوانده سیل شدند و با مشکلات عدیدی دست به گریبان گشتند. بانک مسکن در چنین شرایطی دستِ مصیبت زدگان را به گرمی فشرد و متعهد گردید که آن ها در چنین شرایطی رها نمی کند. این بانک به واسطه کمک ها و امداد های خود، حمایت از سیل زدگان را در دست انجام گذاشت و مبادرت ورزید به کمک رسانی های بی مضایقه و لحظه ای. در دو استان مازندران و گلستان، بانک مسکن از دیگر سازمان هایی بود که دوشادوش سازمان های امدادرسانی در زمینه حمایت از سیل زدگان اقداماتش را آغاز کرد.

از جمله اقدامات انجام شده توسط بانک مسکن این دو استان می توان تحویل کالا های بهداشتی به ۱۲۰۰ نفر را نام برد که این رقم کالا به دست سیل زدگان ساکن در کمپ محمدآباد گرگان (محل استقرار تعدادی از سیل زدگان استان گلستان)، رسید. علاوه بر این، بانک مسکن لوازم بهداشتی مورد نیاز سالخوردگان و کودکان را فراهم نموده و در اختیار مصیبت زدگان شرق شهرستان آق قلا در منطقه سن سبیلی قرار داد.

بر اساس گزارش های ارائه شده، تخصیص غذا و مواد مورد نیاز در روز های آتی هم ادامه خواهد داشت و کارکنان بانک مسکن غذای گرم را در میان سیل زدگان آق قلا توزیع خواهند کرد. مساعدت های به عمل آمده از محل منابع بانک مسکن بوده است ضمن این که بخشی از آن به واسطه خودیاری همکاران محقق گشته است و کماکان در دست انجام قرار دارد. حضور کارکنان بانک مسکن در مناطق سیل زده همچنان پررنگ است و برنامه ریزی های دقیقی انجام شده است تا کمک رسانی به این افراد کاملا دقیق محقق گردد.

پس از بازدید رحیمی انارکی به عنوان مدیرعامل بانک مسکن، از مناطق سیل زده، ۵۰۰ بسته معیشتی که لبنیات، کنسرو، ماکارونی، خرما و… را در بر می گرفت، به واسطه کمک های نقدی کارکنان در اختیار مصیبت زدگان حادثه اخیر قرار گرفت.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز