فروش آپارتمان به صورت مستقیم یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید آپارتمان بدون واسطه در بازار مسکن است. در سایت و مجموعه املاک ملکانا تحت شرایط ویژه، این امر امکان‌پذیر شده است و شما می‌توانید برای خرید بدون واسطه آپارتمان در شهر تهران از طریق این مجموعه اقدام کنید. با این کار شما ملک یا اپارتمان مورد نظر را با کمترین قیمت ممکن و در متعادل‌ترین حالت خریداری می‌کنید.

در این مقاله قصد داریم تا طرح فروش آپارتمان بدون واسطه ارائه شده توسط سایت و املاک ملکانا را برای شما بررسی کنیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به سایت این مجموعه مراجعه کرده و یا از طریق تلفنی با ما تماس بگیرید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در خصوص فروش و خرید آپارتمان به صورت مستقیم در تهران از طریق ملکانا را در اختیار شما قرار دهیم.

 فروش ملک و آپارتمان بدون واسطه              

بدون شک و با اطمینان کامل یکی از عوامل اصلی ایجاد حباب در قیمت‌های بازار مسکن در ایران به خصوص در سال‌های ۹۷ و ۹۸، واسطه ها و دلالان بوده‌اند که به منظور سودجویی دست به سوداگری در این حوزه می‌زنند. حباب ایجاد شده توسط این افراد در بازار تا جایی تاثیرگذار بوده است که در برخی مقاطع، توانسته است تا ۳۰ الی ۴۰ درصد در افزایش قیمت‌ها تاثیرگذار باشد. با توجه به شرایط تقاضا و معاملات املاک، این افزایش در تهران رقم‌های بالاتری را نیز ثبت کرده است.

در چنین شرایطی و با بالا رفتن نرخ تورم، به صورت طبیعی روز به روز توانایی شما در خرید املاک و یا آپارتمان‌ها پایین می‌آید. بهتر است در چنین شرایطی و با پیدا کردن یک مرجع مطمئن نسبت به خرید و سرمایه‌گذاری اقدام کنید.

در طرح ارائه شده توسط گروه ملکانا، شما قادر خواهید بود تا با استفاده از شرایط و امکانات ویژه این مجموعه، به راحتی و بدون واسطه، خرید و فروش آپارتمان به صورت مستقیم را انجام دهید. در این مقاله توضیحات تکمیلی در این خصوص در ادامه مطلب داده خواهد شد.

خرید مسکن ارزان در تهران

طرح فروش آپارتمان به صورت مستقیم توسط ملکانا

گروه املاک ملکانا با توجه به سابقه طولانی و درخشان و همچنین تجربه بالای خود در زمینه انجام معاملات مسکن به خصوص در شهر تهران توانسته است تا به عنوان یکی از بهترین بنگاه‌ها و مشاورین املاک کشور خود را مطرح کند. در طرح فروش آپارتمان بدون واسطه گروه املاک ملکانا در تهران شرایط و نکاتی وجود دارد که شما با دانستن آن‌ها می‌توانید به راحتی و با استفاده از امکانات ویژه این گروه فرآیند خرید و فروش ملک و آپارتمان را به صورت آسان و سریع انجام دهید.

در این قسمت از مطلب، قسمتی از مهم ترین این موارد برای شما بیان می‌شود. این موارد عبارتند از:

۱- در این طرح شما قادر به انتخاب بیش از ۱۴۰۰۰ مورد و گزینه مختلف در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خواهید بود. در این موارد شما باید دقت داشته باشید که به عنوان یک خریدار، شرایط مختلفی از جمله متراژ تعداد اتاق خواب، انباری، تراس و تمامی جزئیات هر مورد برای شما در سایت نمایش داده می‌شود.

۲- در فروش آپارتمان به صورت مستقیم در ملکانا، شما می‌توانید با استفاده از تور مجازی ابتدا به صورت سه بعدی تمام نقاط داخلی خانه را مشاهده کنید و سپس تصمیم خود را برای بازدید بگیرید. در تور مجازی شما با تصاویر واضح و بسیار با کیفیت توسط یک فناوری خاص، می‌توانید به صورت سه بعدی به هر قسمت از خانه سر بزنید.

۳- بررسی‌های کارشناسی انجام شده در هر گزینه می‌تواند کمک بسزایی به شما کند. این بررسی‌ها شامل نقاط ضعف، نقاط قوت و همچنین تناسب قیمت ملک با شرایط آن توسط کارشناسان خبره مسکن گروه ملکانا انجام شده است و وضعیت و شرایط کلی ملک را برای شما به صورت ابتدایی تشریح می‌کند.

۴- در ملکانا شما قادر خواهید بود تا با استفاده از ابزار هوشمند این سایت، قیمت هر ملک را بر اساس سیاست قیمت‌گذاری منطقه‌ای آن به صورت واقعی مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا در خرید آپارتمان به صورت مستقیم، قیمت تعیین شده مالک را با قیمت واقعی فروش اپارتمان بسنجید و سپس بررسی‌های کارشناسی خود را انجام دهید.

۵- گروه املاک ملکانا به منظور تکمیل خدمات خود و برای ایجاد سهولت بیشتر در فرآیند فروش آپارتمان به صورت مستقیم، اقدام به دریافت کمترین میزان کمیسیون در این طرح کرده است. در قسمت خاصی از سایت این مجموعه شما می‌توانید براساس میزان مبلغ معامله، نرخ‌های عرف بازار، مصوبه اتحادیه و دریافتی ملکانا را ببینید و مشاهده کنید تا متوجه شوید که مبلغ دریافتی توسط گروه ملکانا چندین برابر کمتر از سایر بنگاه‌ها است.

۶- در طرح فروش آپارتمان به صورت مستقیم که توسط گروه مشاور املاک ملکانا صورت می گیرد، شما قادر خواهید بود تا برای تنظیم قرارداد و یا هرگونه مشاوره حقوقی، با وکلا و کارشناسان رسمی این مجموعه گفتگو کنید.