همه چیز درباره خرید آپارتمان در سال ۹۸ در این مقاله به صورت کامل بررسی شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. خرید واحد مسکونی یا ملک به خصوص زمانیکه پای آپارتمان در تهران در میان باشد، با توجه به سرمایه زیادی که می‌خواهد، باید با توجه به نکاتی مهم و رعایت مواردی خاص صورت گیرد.

همچنین هر شخص در این فرآیند به عنوان یک خریدار باید بداند که وجود یک مشاور املاک مطرح و برند برای این منظور کاملاً ضروری است. این مورد به دلیل خرید به قیمت واقعی و حذف واسطه‌های سودجو از معاملات است. ضمن اینکه برخی از این مراکز مانند گروه املاک ملکانا، خدمات ویژه ای را به شما برای تسهیل خرید و انتخاب بهتر ارائه می‌کنند.

در این مقاله ضمن بررسی مهم‌ترین نکات در خرید آپارتمان در سال ۹۸، بهترین راهکارها را برای شما به عنوان خریدار معرفی می‌کنیم و همچنین خدمات ویژه مشاور املاک ملکانا در تهران را نیز بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

خرید و فروش آپارتمان؛ یک معامله پرسود و البته نیازمند دقت

در صورتیکه در بازار مسکن و خصوصاً بازار مسکن تهران بوده باشید، باید بدانید که این حوزه می‌تواند در صورت توجه و رعایت اصول، یک سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن برای شما باشد. در عین حال؛ در معاملات خرید و فروش آپارتمان در شهر تهران ممکن است شما متحمل ضرر و زیان نیز شوید. به همین دلیل است که در این مقاله به شدت تاکید می‌کنیم که این معاملات را به وسیله مراجع رسمی و مشاورین املاک مشهور در شهر تهران انجام دهید.

آشنایی با قیمت مسکن و عوامل تاثیرگذار بر آن 1

همه چیز درباره خرید آپارتمان در سال ۹۸

شما در حالتی که خریدار آپارتمان در تهران برای سرمایه‌گذاری و یا برای سکونت باشید، باید بدانید که در هر دو حالت، نیاز دارید تا برای تامین آسایش و تضمین سود سرمایه‌گذاری، اصول این معامله را رعایت کنید. در این قسمت از مطلب مهم‌ترین موارد و نکات کلی در خصوص خرید آپارتمان در سال ۹۸ در تهران را برای شما بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

۱- آزاد بودن سند ملک: شما باید به عنوان اولین نکته و به وسیله مشاوران حقوقی املاک در یک مشاور املاک مطرح مانند ملکانا در شهر تهران، از آزاد بودن و بدون مشکل بودن سند آپارتمان مطمئن شوید. این مورد منشاء بروز دعاوی ملکی زیادی در شهر تهران در سال های قبلی بوده است.

۲- شرایط جغرافیایی ملک: در صورتیکه ملک را برای سکونت می‌خواهید باید محله‌های آرام شهر تهران را برای سکونت انتخاب کنید. اما در صورتیکه قصد شما سرمایه‌گذاری است باید با مشورت کارشناسان ملکی مشاور املاک مد نظر خود، برای بررسی مناطق با ارزش ملکی بالا در این شهر اقدام کنید.

۳- شرایط ساختمان و مجتمع آپارتمان: با توجه به تثبیت قیمت‌ها در سال ۹۸ در خرید آپارتمان، شما باید آپارتمانی را انتخاب کنید که دارای ارزش بیشتری باشد. این مطلب به این معناست که مجتمع آپارتمان مذکور دارای طیف یکدست و هم نوع ساکنین (کارمند، پزشک و…) باشد و یا تعداد واحدهای آن کمتر و تعداد واحدهای هر طبقه آن نیز کمتر باشد. با این کار هم آینده تضمین شده‌تری برای آپارتمان شما وجود خواهد داشت و هم می‌توانید با استفاده از این شرایط، آسایش بیشتری را برای سکونت خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

۴- شرایط تقاضا در مناطق مختلف تهران برای خرید آپارتمان: این گزینه معمولاً هر چند سال یکبار به دلیل تغییرات کلی در شهر، احداث مراکز خرید و مراکز مهم پزشکی، ورزشی و…، آپشن‌های عالی را برای سرمایه‌گذاری شما در آن سال ارائه می‌دهد. شما در سال ۹۸ باید با توجه به شرایط تقاضا برای خرید آپارتمان در هر منطقه اقدام به خرید کنید.

۵- به عنوان پنجمین و آخرین مورد مهم در خرید آپارتمان در سال ۹۸: شما باید بدانید که تمامی معاملات شما در این سال بدون شک باید با مشاوره کارشناسان ملکی و حقوقی خبره انجام شود. شوک نوسانی ارزی در سال ۹۷ باعث ایجاد تغییرات ویژه‌ای در بازار مسکن شد که سرمایه گذاری را با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها در سال ۹۸ حساس‌تر کرده است.

مشاور املاک ملکانا؛ بهترین مرجع خرید آپارتمان در تهران

گروه املاک ملکانا که سال ها است در زمینه خرید و فروش املاک و خصوصاً آپارتمان در تهران مشغول فعالیت است، این آمادگی را دارد تا به تمامی متقاضیان خرید آپارتمان در سال ۹۸ در تهران، خدمات ویژه ارائه کند. برای این منظور این گروه برای اولین بار اقدام به راه‌اندازی تورهای مجازی، بازدید حضوری، خدمات حقوقی و دعاوی ملکی، تخمین قیمت دقیق و هوشمند منطقه‌ای در تهران و البته ارائه بیش از ۱۴ هزار مورد برای خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران با بررسی‌های دقیق و کارشناسی با لحاظ کردن کمترین کمیسیون در معاملات کرده است.