سردار غیب پور عنوان کرد: حجم انبوه آب و مشکلات حاکم بر استان خوزستان سبب گردید ۸ استان پای کار بیایند و امداد و کمک رسانی به این استان را در دستور کار قرار دهند.

سردار غلامحسین غیب پور به عنوان رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مناطق آسیب دیده و سیل زده خوزستان حضور پیدا کرد و مردم شهرستان حمیدیه که با سیل دست و پنجه نرم می کنند ملاقات کرد.

ایشان در این دیدار ضمن اشاره به این که بسیج به عنوان خادم و خدمت گزاران مردم در حال کمک رسانی است، اظهار داشت: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا کمک رسانی را به بهترین نحو انجام دهیم و همه اقدامات مورد نیز را پیاده سازی کنیم.

وی عنوان نمود: دومین اولویت بسیج همکاری همه جانبه افراد علی الخصوص جوانان است و ادامه داد: اعتماد مردم به نهاد ها و سازمان های کمک کننده و مشارکت های همه جانبه راهکار مهمی است که می تواند در شرایط کنونی کمک کننده بوده و وضعیت و شرایط را تغییر دهد.

ایشان با بیان این که حجم آب در استان خوزستان بسیار بالا بوده است عنوان کردند: ۸ استان پای کار آمده و در حال امدادرسانی به این استان هستند.

وی با اشاره به این که برای همه استان ها شرح وظایف بخصوصی در نظر گرفته شده است و تاکنون تقسیم کار به درستی انجام شده، اظهار کرد: در سریع ترین زمان همه خدمات ارائه خواهند شد و جای نگرانی وجود ندارد.

جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج عنوان کرد: بسیج با مشارکت های بنیاد مسکن، ساخت و احداث واحد های مسکونی را محقق خواهد کرد تا به نوعی بخشی از این درد را تسکین دهد.

  • منبع خبر : خبرگزاری دانشجو