خرید و فروش مسکن تهران به عنوان یکی از پر فروش‌ترین معاملات در حوزه مسکن در ایران شناخته می‌شود. شما به عنوان خریدار و یا فروشنده می‌توانید برای این منظور با استفاده از منابع معتبر و مشاورین املاک معروف و مطرح، برای سرمایه‌گذاری اقدام کنید. شما باید بدانید که در این سرمایه‌گذاری، آنچه که باید بیشتر از همه مورد توجه شما به عنوان یک سرمایه‌گذار باشد، شرایط خرید و فروش مسکن تهران است.

در این مطلب می‌خواهیم ضمن اشاره به مهم ترین نکات و موارد خرید و فروش ملک در تهران، یکی از بهترین مشاورین املاک در تهران را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معاملات فروش و خرید مسکن در تهران

برای انجام اینگونه معاملات در شهر تهران شما باید بدانید که با توجه به منطقه و شرایط کلی، ساختمان یا آپارتمان مورد نظر برای شما قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت یک مسکن برای فروش در تهران در منطقه یوسف آباد، تفاوت زیادی با قیمت یک ملک برای فروش در منطقه جمهوری دارد. برای همین کاملاً ضروری است. این عامل و سایر موارد در قیمت خرید و فروش شما در بازار مسکن تهران بسیار تاثیرگذار خواهد بود. شما همچنین برای آشنایی با بزرگترین بنگاه معاملات املاک کشور می‌توانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

میزان تسهیلات ساخت مسکن در ده ماه ابتدایی سال جاری

نکات و موارد مهم در خرید و فروش مسکن تهران

همانطور که گفته شد برای انجام بهتر معاملات شما باید موارد و نکات مهمی را رعایت کنید. در این قسمت از مطلب این نکات و موارد را برای شما بررسی کرده‌ایم. این موارد عبارتند از:

۱- در این موضوع شما باید بدانید که فروش مسکن یا خرید آن را براساس نوع ملک مسکونی متفاوت خواهد بود. برای مثال شرایط خرید ویلا با آپارتمان بسیار متفاوت است. در خرید آپارتمان شما باید موارد خاصی همچون تعداد طبقات و تعداد واحد در هر طبقه را در نظر بگیرید.

۲- دومین و مهم‌ترین نکته در معاملات و به خصوص فروش ملک مسکونی در بازار معاملات املاک ایران، این است که شما باید با یک مشاور املاک برند و مشهور در این زمینه کار کنید. این مشاور املاک باید گزینه‌های متعددی را پیش روی شما قرار دهد و همچنین خدمات را به بهترین شکل برای شما ارائه دهد. شما برای این منظور در این مقاله با گروه املاک ملکانا آشنا خواهید شد.

۳- یکی دیگر از مهم‌ترین موارد در خرید و فروش مسکن تهران، متراژ و منطقه ملک در شهر مورد نظر است. این مورد به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل در تعیین قیمت شناخته می‌شود. متراژ بالای ۱۰۰ متر در شهر تهران معمولاً دارای قیمت متوسط متری ۱۷ میلیون تومان است.

البته شما باید بدانید که این قیمت یک متوسط بوده و در مناطق مختلف دارای تفاوت‌های زیادی است؛ اما شما می‌توانید این رقم را به عنوان یک مبلغ مرجع برای کل مناطق ۲۲ گانه این شهر در نظر بگیرید. منطقه ملک نیز تقریباً می‌توان گفت به صورت میانگین در تهران به مقدار ۳ الی ۷ میلیون تومان در هر متر در قیمت مسکن تفاوت ایجاد خواهد کرد. این مورد نیز باید به عنوان یکی از اصلی‌ترین نکات در فروش مسکن تهران مورد توجه قرار گیرد.

۴- در فروش مسکن در صورتی که مالکیت ملک مورد فروش از شما باشد، باید دقت داشته باشید که برای متقاضیان و خریداران زمان بگذارید. این زمان گذاشتن نباید فقط در زمان هایی باشد که شما تایم دارید. سعی کنید بیشتر درخواست‌ها برای تنظیم قرار برای ملاقات و بازدید خانه را براساس زمانیکه مشتریان تنظیم می‌کنند، قرار دهید.

۵- در صورتیکه شما خریدار هستید باید در خریدهایی که می‌دانید فرصت استثنایی هستند، از خودتان انعطاف نشان دهید و به خاطر مبالغی ناچیز، معامله را بهم نزنید؛ زیرا در اینصورت شما ضرر خواهید کرد. در اینگونه مواقع و برای خرید فوق‌العاده مسکن در تهران، که معمولاً در اثر عجله داشتن مالک برای دریافت پول ایجاد می شود، روی مبلغ مالک توافق کرده و ملک را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

آشنایی با خرید آپارتمان و عوامل موثر بر آن 2

بنگاه معاملاتی خرید و فروش مسکن تهران

گروه مشاور املاک ملکانا با دارا بودن امکانات ویژه، آماده انجام تمامی سفارشات شما برای خرید و فروش مسکن در تهران است. این مجموعه با دارا بودن وکلای منتخب رسمی دادگستری همچنین آمادگی ثبت و انجام تمامی قراردادهای رسمی و ثبتی شما در این حوزه را داراست. همچنین در این مرکز خدماتی مانند ارائه پیشنهادات ویژه، قیمت‌گذاری رسمی ملک، مقایسه و بررسی دقیق املاک، تور مجازی برای بازدید املاک و آپارتمان‌های قرار گرفته برای فروش در تهران و بیش از ۱۴ هزار مسکن برای معامله در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به شما به عنوان یک متقاضی ارائه می‌شود.

ضمن اینکه شما باید بدانید که کمیسیون معاملات در ملکانا به طرز شگفت‌انگیزی پایین در نظر گرفته شده است تا شما به عنوان خریدار یا فروشنده مسکن در تهران بتوانید تمامی معاملات خود را با کمترین هزینه انجام دهید. برای خرید و فروش مسکن تهران با ما تماس بگیرید.