پرویز فتاح به عنوان رئیس کمیته امداد اظهار داشت: این قول را خواهیم داد که مسکن تمام مددجویان سیل زده را بهتر از قبل ساخته و تجهیز نماییم. این مقام مسئول عنوان کرد: گزارش خدمات ارائه شده با جزئیات در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تا مردم هم در جریان اقدامات انجام شده قرار بگیرند.

ایشان با بیان این که روحیه کمک رسانی مردم ایران ستودنی است و در تمام دنیا شاخص و منحصر به فرد است، عنوان نمود: شأن مردم ایران از تمام مسائل و مصائب موجود بالاتر است و این همیشه مردم بوده اند که در هر شرایطی روحیه کمک رسانی خود را نشان داده اند.

ایشان ضمن تشکر از تمام نیرو هایی که در جریان سیلاب های اخیر سنگ تمام گذاشتند و با جان و دل به خدمت رسانی مبادرت ورزیدند اظهار کردند: مهم ترین اقدام در معمولان پس از سیل صورت خواهد گرفت ضمن این که تاکنون کار های اورژانسی انجام شده است و امور مربوط به درمان در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی عنوان کرد: اقدامات مربوط به درمان زمان بر بوده و جزو اقدامات هزینه بر به شمار می روند.

ایشان به اعداد و ارقام متوسل شدند و اظهار داشتند: تعداد واحد های مسکونی تخریب شده در معمولان به ۱۵۲ خانه می رسد که تمام آن ها را بهتر از قبل احداث خواهیم کرد و مجهز خواهیم نمود. وی عنوان کرد: چیزی حدود به ۲۵۰ مسکن مددجویان در اثر سیلاب های اخیر در معمولان دچار آسیب شده اند که بازسازی آن ها آغاز شده است.

وی با بیان این که مساکن مددجویان تحت پوشش بیمه قرار دارد، اذعان نمود:بیمه خسارت های وارده به سیل زدگان را پرداخت خواهد نمود.

  • منبع خبر : شهرخبر