عزیزالله مهدیان، معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه واحد هایی که در اثر سیلاب اخیر خراب شده اند تا انتهای سال جاری احداث خواهند گردید.

این مقام مسئول ضمن حضور در مراسم کلنگ زنی احداث واحد های تخریبی خراسان شمالی در اثر سیل، عنوان کرد: ساخت واحد های تخریب شده در اثر سیلاب در تمام استان های کشور تا انتهای سال جاری به پایان خواهد رسید که امید است این روند در خراسان شمالی سریع تر پیگیری گردد.

ایشان اظهار داشتند: بنیاد مسکن از زمان آغاز این حادثه، تمام تلاشش را به کار گرفته است تا تخریبی ها را جبران نموده و خدمات لازم را در اختیار مردم قرار دهد.

وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: از آن جا که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد اعتماد و اطمینان دولت و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی است از سوی بنیاد ابلاغیه ای جهت بازسازی واحد های تخریب شده ارائه گردیده است تا این مهم هرچه سریع تر در دستور کار قرار گرفته و در دست انجام واقع شود.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و همچنین وام بلاعوض ده میلیون تومانی در اختیار روستاییان اسیر سیل قرار خواهد گرفت.

در اثر سیلاب های اخیر بالغ بر ۶ هزار مسکن شهری و روستایی در خراسان شمالی تخریب شده که نیازمند احداث هستند.

  • منبع خبر : مشرق نیوز